Kirjoittaja |
Viesti |
Psychic
| Lauantaina, 27. syyskuuta, 2003 - klo 22.06: | | Minulla on kolme C64-lerppuasemaa: yksi leivänpaahdin (1541) ja kaksi 1541-II:sta. Kaikissa sama vika: kun virran laittaa päälle punainen palaa koko ajan eli laite lukee levyä. Normaalisti punaisen kuuluu palaa sekunnin, pari jonka jälkeen se sammuu ja lerpun voi laittaa sisälle. Vikamahdollisuuksia? Onkohan mitään tehtävissä tai onko joku onnistunut itse korjaamaan vastaavan ongelman jotenkin? Jos ei täältä löydy tietoa, saa myös ohjata foorumille missä saatettaisiin tietää (mutta eiköhän Amigan käyttäjistä kuusnepastelijoitakin löydy). -- http://koti.mbnet.fi/psychic/ - Synchronic Web
|
JPQ
| Sunnuntaina, 28. syyskuuta, 2003 - klo 4.21: | | psychic: löytyy sen tiedän mutta itse en osaa auttaa ainoat omistamani lerppuasemat oli Commodore200:sen kaksois pesälevarissa. Mutta uutisryhmä löytyy jos se auttaa? sfnet.atk.cbm eli sittenkin voin ehkä olla avuksi ja siellä on minusta aika monikin korjaus taitoinen ja ainakin parit aidon C64:sen omistajat löytyy sieltä osaa on emun pyörittäjiä nykyisellään kait. PS. Entinen C64:sen omistaja jota CommodoreOne kiinnostaa jonkin verran. (määrä en voi arvioida )
|
Virgo
| Sunnuntaina, 28. syyskuuta, 2003 - klo 16.26: | | jos kyseessä on pitkään maanneet koneet niin piiri kantojen liitokset tuppaavat hapettumaan joten varovainen CIA piirien nitkuttelu/painelu saattaa hyvinkin auttaa kyseiseen vaivaasi 1541 ja muissa levareissa oli useissa CIA piiri omilla kannoillaan huollon ja vaihdon helpottamisesksi englantilaiset tinasivat ne suoraan levylle olivat sen verta pihejä pirut ja tietysti tämä tehdään ilman virtoja laitteessa hmm.. tuli meleen mutten olen yhtään varma tästä joissakin levareissa tuo punainen valo paloin niin kauvan että C64 laitettiin päälle saattaa olla että muistini temppuilee kun alkaa jo pikku hiljaa olla 10v viimeksi kun olen kyseisiä koneita huoltanut / virittänyt siellä ne odottavat kaapin päällä uutta C1 konetta saapuvaksi . tulisi jo...
|
mkl
| Sunnuntaina, 28. syyskuuta, 2003 - klo 16.49: | | Punainen valo sammuu, kun prosessori on päässyt siihen asti suorittamassaan alkualustuksessa. Vikamahdollisuuksia on monia. Omalle kohdalle on sattunut rikkinäinen resetpiiri, joka piti resetin aktiivisena, eikä prossu päässyt suorittamaan ohjelmaansa.
|
amiman
| Keskiviikkona, 29. lokakuuta, 2003 - klo 22.37: | | yleensä 2 vaihtoehtoa. koneen i/o piiri rikki tai kokeile vaihtaa levyaseman 74 ls 14 piiri (t). yleensä auttaa
|
|