| 
| Kirjoittaja | Viesti |  |       
 tnt

| Kuinkahan ajantasalla lienevät nuo Kotimaa/Suomen Amiga-jälleenmyyjä linkit? Suuri osa hinnoista ja tuotteista haiskahtaa siltä, että parasta ennen-päivämäärä mäni jo.| Maanantaina,  29. syyskuuta, 2003 - klo 20.52: |  | 
 Esim Broadline Oy:
 (copypaste(tm) Viimeksi päivitetty 02.11.2000)
 Kuitenkin GE loistaa poissaolollaan.

|  |       
 Anu Seilonen

| tnt: Mitenkä? Minä kai sitten kuvittelen vain että Gentle Eye Ky on siellä... Ja ollut niin kauan kuin minä jaksan muistaa. ;) Joka firmasta vielä viimeksi kyselemällä löytyi Amiga-tuotteita.| Maanantaina,  29. syyskuuta, 2003 - klo 21.09: |  | 

Tietenkin jos joku vapaaehtoinen viitsisi soittaa nuo firmat läpi ja kertoa tuloksista minulle, päivitän sivun ajan tasalle.

PS: Rakkaat kanssakurnuttajat, olemme olleet jo viime vuosituhannen puolelta Saku. Saku. Saku. Saku. Saku. Ei SAKU. (:

|  |       
 tnt

| Anteeksi tuo GE tössi. Tarvii käydä tarkistuttamassa näkö. Mutta ihmetyttää tosiaan, miksi tuo mainitsemani Broadlinen saitti on päivitetty ennen euroa. ja Saku. Painetaan kuulaan.| Maanantaina,  29. syyskuuta, 2003 - klo 21.33: |  | 

|  |       
 jansa

| Anu: Soitin Broadlinelle keväällä ja sanoivat siellä, ettei heillä ole enää mitään tekemistä Amigan kanssa ja pyysivät kääntymään jatkossa GE:n puoleen.| Maanantaina,  29. syyskuuta, 2003 - klo 21.38: |  | 

|  |       
 Anu Seilonen

| jansa: Selvä, poistellaan. Kiitokset raportista!| Maanantaina,  29. syyskuuta, 2003 - klo 21.41: |  | 

|  |