| Kirjoittaja | Viesti | 
|       
 Tommiii

| Osaiskohan joku viisas kertoa että pystyykö Scoutilla tarkistamaan käyttääkö joku ikkuna simppeliä vaiko älykästä päivitystä?| Tiistaina,  26. elokuuta, 2003 - klo 22.11: |  | 

| 
|       
 Piru

| Klikkaa Windows-nappia| Tiistaina,  26. elokuuta, 2003 - klo 22.49: |  | 
 Tuplaklikkaa tutkittavan ikkunan entryä (tai valitse ikkuna listasta ja klikkaa More).
 Flags (klikkaa sitä hexalukua)

WFLG_SIMPLE_REFRESH -> simple refresh
 WFLG_SMART_REFRESH -> smart refresh

| 
|       
 itix

| Ikkunan tiedoissa näkyy kohta "Flags:" ja sen vieressä on nappi mistä saa selitykset noista lipuista. Siellä listassa näkyvät bittien selitykset.| Tiistaina,  26. elokuuta, 2003 - klo 22.53: |  | 

Sieltä voi löytyä joko WFLG_SIMPLE_REFRESH tai WFLG_SUPERBITMAP (harvinainen)

Jos kumpaakaan ei ole niin sitten kyseessä on smart refresh (smartille ei ole omaa bittiä).

| 
|       
 Piru

| itix, jaa. kyllä mulla näkyy toi smart.. kaiketi se tutkailee noita flagejä ja arvaa että se on smart.| Tiistaina,  26. elokuuta, 2003 - klo 22.54: |  | 

| 
|       
 Tommiii

| kiitoksia erittäin paljon| Tiistaina,  26. elokuuta, 2003 - klo 23.22: |  | 

| 
|       
 Tommiii

| Oli tuohon asiaan liityen mielenkiintoinen ongelma -> BareED:n asetuksissa on System Refresh valinta, jos sen aktivoi niin BareED on smartrefresh -tilassa vaikka mulla on pakotettu kaikki ikkunat simppeliksi.| Tiistaina,  26. elokuuta, 2003 - klo 23.30: |  | 

| 
|       
 Tommiii

| toisinsanoen tuo valinta toimi tässä tapauksessa väärinpäin| Tiistaina,  26. elokuuta, 2003 - klo 23.34: |  | 

| 
|       
 itix

| System Refresh? Sellaista ei varsinaisesti ole, tai siis että ohjelma ei oikeastaan voi kovin helposti tietää mitä refreshiä systeemi (WB) käyttää. Perinteisesti se on ollu smart refresh.| Keskiviikkona,  27. elokuuta, 2003 - klo 0.29: |  | 

| 
|       
 JPQ

| Bare EDistä: Mulle jäi käsitys että system refresh käyttäisi käyttis palveluja ja se toinen asento tyypin omaa koodia vai muistanko väärin. Eli toisenlaisesta refreshistä olisi kyse.| Keskiviikkona,  27. elokuuta, 2003 - klo 2.49: |  | 

|