| Kirjoittaja | Viesti | 
|       
 JPQ

| Eli kun on 68060 miten sen saisi tuntumaan ohjelmasta esim. 68030/68040:lta. Kun eräs softa ei pitäne 68060:sta. Vai onko toivoton yrityskin ?| Keskiviikkona,  16. heinäkuuta, 2003 - klo 10.52: |  | 

| 
|       
 miksuh

| Öö no siis lähinnä tulee mieleen, että suljet pois 060:n cacheja, cachejen disablointi tosin kyllä hidastaa sitten ihan sikana, ainakin nopeuden puolesta muistuttaa sitten noita vanhempia prossuja| Keskiviikkona,  16. heinäkuuta, 2003 - klo 11.11: |  | 
  Ei nyt muuta tule mieleen. 
 Mutta kyllä 060 yleensä ajaa ihan kiltisti 030 ja 040 softia, kunhan 68040 dummy.library ja 68060.library on paikallaan libs:ssä.

| 
|       
 JPQ

| miksuh: no on luulisin. Mutta tuo Photogenics 1.2a jota tarttisin joidenkin ominaisuuksien takia on tosi epävakaa nyky amigassani. Joskus 68030 ja AmigaOS3.1 aikaan softa toimi tosi kiltisti vaan yksi juttu bugasi muistaakseni.| Keskiviikkona,  16. heinäkuuta, 2003 - klo 15.03: |  | 

| 
|       
 itix

| Photogenics 1.2a? Deletoi koko ohjelma ja asenna uudestaan. Mulla on monesti ollut täysin sama vika: ohjelma vain kaatuu jos sitä käyttää. Mulla on 040/OS3.1 ja joka kerta kun yrittää ladata kuvaa ohjelma vain kaatuu. MorphOS:ssa nykyinen asennus ei toimi yhtään sen paremmin.| Keskiviikkona,  16. heinäkuuta, 2003 - klo 22.36: |  | 

| 
|       
 JPQ

| itix: okei täytyy yrittää jaksaa noh helppohan sen pitäisi olla kun rekkaus koodikin on esillä.| Keskiviikkona,  16. heinäkuuta, 2003 - klo 22.56: |  | 
 Miten muuten uudelleen asennus auttaa en ymmärrä mutta kokeilen silti ?
 mulla kun teen melkein mitä vaan niin se sekoaa.
 PS. Miksen jaksaisi jos taas toimisi kunnolla tai paremmin edes , sen jälkeen.
 PPS. just se Photogenics 1.2a kun 5.0 ei sisällä kaikkea samaa.

| 
|       
 itix

| No aIhmettelen samaa. Siinä ohjelmassa on jotain mätää| Torstaina,  17. heinäkuuta, 2003 - klo 3.09: |  | 

Tai... tuli mieleen... ehkä ohjelma on vain hukannut rekkaustiedot ja kiukuttelee sen takia?

| 
|       
 JPQ

| itix: ne on mulla ainakin kunnossa ne rekkaus tiedot. Vaikka MakeCD on syystä tai toisesta omansa hukannut pitää sen rekkaus koodi kaivaa esille.| Torstaina,  17. heinäkuuta, 2003 - klo 6.36: |  | 

| 
|       
 JPQ

| Visual Prefsin takaisin käyttöön otto poisti ongelman nähtävästi olisin vaan niin miellään sitä käyttiksen 1:1 ikkunan muoto patchiä käyttänyt.| Torstaina,  17. heinäkuuta, 2003 - klo 9.12: |  | 
   Sen kanssa pitää muistaa kyllä yksi asetus jota en ulkoa muista dokumentoin myöhemmin.
 Vain yksi ominaisuus sekoilee vieläkin eli
 Negativen optio Invert Saturation & Brightness.
 PS. Olisi kiva jos sekin toimisi muttei ole koskaan minulla toiminut.

| 
|       
 miksuh

| JPQ: kyllä Photogenics 1.2a toimii mulla ihan ok 060:n kanssa. Tosin uudempaa mä yleensä käytän| Torstaina,  17. heinäkuuta, 2003 - klo 13.52: |  | 

| 
|       
 miksuh

| Mä en edes muista millon photogenics olis kaatunu mulla.| Torstaina,  17. heinäkuuta, 2003 - klo 13.53: |  | 

| 
|       
 miksuh

| JPQ: "Visual Prefsin takaisin käyttöön otto poisti ongelman nähtävästi olisin vaan niin miellään sitä käyttiksen 1:1 ikkunan muoto patchiä käyttänyt"| Torstaina,  17. heinäkuuta, 2003 - klo 13.58: |  | 

Tarkotatko sä nyt, että visualprefsin poisto autto, siis kun sanot et olisit tota patchia käyttäny ?

Onko sulla stackattack esim asennettuna ? Jos tulee joku pinoylivuoto ja se sattuu sotkemaan photogenicsiä ? Ja hm Visualprefsin mukana tuli kai joku muukin patchi joskus.

Mulla itselläni on visualprefs kätytössä ja hyvin toimii photogenics 1.2a.

| 
|       
 JPQ

| miksuh: ei vaan sen käyttöön palautus auttoi.  PatchWB joka tulee mukana ei vaikuta muistin mukaan tähän asiaan.| Torstaina,  17. heinäkuuta, 2003 - klo 15.44: |  | 

PS. Ei vaan ole varaa rekata tuota VisualPrefsiä eikä halua warettaa sitä. No sama pulma MUIn kanssa...

|