Kirjoittaja |
Viesti |
Kimmo Huotari
| Keskiviikkona, 19. syyskuuta, 2001 - klo 23.11: | | Kyllä se pleikkari kuitenkin jää toiseksi Amigapelien rinnalla. Kun ensimmäistä kertaa käynnistin pleikkarin ja aloin pelata need for speediä, niin sanoin ääneen: nyt näyttää paremmalta kuin Supercars ja olin ihan otettu. No, kuukausi tuli pelattua noita pelejä sillä koneella, mutta sitten päätin istahtaa taas vaihteeksi Amigani ääreen, kun alkoi tuntumaan niin yksitoikkoiselta tuo pleikkarin pelaaminen. Siinä tulikin sitten pelattua Amigaa jo monta päivää ja pleikkari jäi, vaikka aluksi sen grafiikat ja aito tunnelma siistine äänineen vaikutti siltä ettei enää muihin koneisiin tulisi kajottua. Lopussa kuitenkin se paras palaa takaisin ja nyt olen pelannut amigaa jo kauan pleikkarin myymisen jälkeen, eikä enää ahdista, kun tuntee taas olevansa kotona, Amigan kanssa. Voihan täältä netistäkin saada pelejä amigaan, mutta eipä tuo liiemmin kiinnosta, kun on itelläni ihan oma, alkuperäinen Monkey Island.
|
Tripper
| Torstaina, 20. syyskuuta, 2001 - klo 15.13: | | Jep. Onhan amypeleissä ihan oma tunnelmansa :) Paypack moninpelinä on kyllä ihan ykkönen.
|
Tatu Tamminen
| Lauantaina, 22. syyskuuta, 2001 - klo 21.53: | | Pirates! rulettaa.. :)
|
J.
| Maanantaina, 24. syyskuuta, 2001 - klo 8.58: | | Joo, kyllä Amigapeleissä on imua. Ite olen esmes pelannut ADOM 1.0:aa viimo aikoina aika rankasti. Yhtenäkin viikonloppuna valvoin yhden yön kokonaan pelin ääressä ja toisena yönä melkein koko yön. Mutta kyllä pleikkaripelitkin voivat imaista mukaansa, pikkuveikan kanssa matsi GT3:a kahdella Force-ratilla...Wooooo !
|
Tatu Tamminen
| Perjantaina, 28. syyskuuta, 2001 - klo 21.33: | | Adom on kyllä semmonen peli johon jää koukkuun.. =) Menee vaan mielettömän vaikeeks jossain vaiheessa.. :(
|
J.
| Maanantaina, 1. lokakuuta, 2001 - klo 9.04: | | Tell me about it... Yleensä hahmot kuolee melko aikasessa vaiheessa. Tai viimeistään tulitornissa. Ja jos siitä selviää on vielä maatemppeli ja manatemppeli selvitettävänä. Muut elementaalitemppelit eivät ole kovinkaan pahoja kohtuukovalle loitsunkäyttäjälle.
|
|