Kirjoittaja |
Viesti |
Tx3
| Keskiviikkona, 26. helmikuuta, 2003 - klo 19.03: | | Oliskohan kellään mitään infoa tornista, jonka etuosassa lukee Commodore. Tornin alaosassa taisi olla tod. näkyvät ilman otto aukot.
|
Tx3
| Torstaina, 27. helmikuuta, 2003 - klo 22.06: | | Onko kellään mitään tietoa torneista joissa on Commodore teksti? Valmistajaa esim.?
|
Hooligan/DCS
| Torstaina, 27. helmikuuta, 2003 - klo 23.55: | | *myhäilee*
|
Ibe U
| Maanantaina, 3. maaliskuuta, 2003 - klo 10.24: | | Verkkokauppa.com myi jossain vaiheessa Commadore ATX torneja. Oikeudet Commodore nimeen omistaa www.tulip.com, ovat ilmeisesti lopettaneet Commodore krääsän valmistuksen.
|
Tx3
| Maanantaina, 3. maaliskuuta, 2003 - klo 14.54: | | Tuo tieto auttoi, kiitos.
|
miksuh
| Maanantaina, 3. maaliskuuta, 2003 - klo 16.20: | | Uh, mä en edes halua et missään mun Amigassa lukee Commodore Semmosella epämääräsellä puljulla on porttikielto
|
Hooligan/DCS
| Maanantaina, 3. maaliskuuta, 2003 - klo 17.11: | | miksuh no haluatko sitten koteloosi epämääräisen puljun logon nimeltä Amiga ?
|
JPQ
| Maanantaina, 3. maaliskuuta, 2003 - klo 17.28: | | Hooligan: En tiedä mutta minä en ainakaan halua torniini mitään nimeä. PS. Mikä DCS ,ECS:ssän tiedän...
|
Thoriel
| Maanantaina, 3. maaliskuuta, 2003 - klo 17.37: | | JPQ: Sieltähän sen selityksen sähköpostiosoitteesta löytää. Dual Crew - Shining.
|
miksuh
| Maanantaina, 3. maaliskuuta, 2003 - klo 17.47: | | Hooligan: No eihän Amiga tarkota pelkästään AmigaInc:a Mun muistakseni se on tän meidän konemerkin nimikin ihan Eli kyl joo ottasin ennemmin Amiga nimen siihen
|
miksuh
| Maanantaina, 3. maaliskuuta, 2003 - klo 17.50: | | Tosin kaikki eniten mä haluisin sen "Powered by Amiga" logon siihen Nykysessä Infinitivissä ja näppiksessä on kohokuviona se ja musta se on iha siisti On mulla noita vielä jokunen tarroinakin eli voi joskus pistää sellasen uuteenkin torniin
|
miksuh
| Maanantaina, 3. maaliskuuta, 2003 - klo 17.58: | | Kyl se pitää Amiga-logo pistää näkyviin sittenkin vaikka jossai vaiheessa Pegasoksen olis varaa ostaa. Kyl se mulle on yhtälailla Amiga, on sit pöydän alla surisemassa Pegasos tai AmigaOne
|
Hooligan/DCS
| Maanantaina, 3. maaliskuuta, 2003 - klo 18.41: | | JPQ: OCS, ECS, AGA, CGX, P96, DCS Miksuh: Nooooooh... oli pientä sarkasmia mukana.. se tuttu ja turvallinen on minunkin tornissani. Ja seinilläkin 3-4 Amiga julistetta
|
JPQ
| Maanantaina, 3. maaliskuuta, 2003 - klo 21.34: | | Hooligan: mikäs tuo vitsi oli? Ja powered by amiga löytyy ja yksi repaleinen juliste. Ryttäisin sitä hieman en näet itse saanut julistetta kunnolla rulalle sakussa kun sain sen.(Olen joskus kömpelö) vai onko DCS=Direct Cosmic Soundsystem hehehehe..
|