Kirjoittaja |
Viesti |
Tapola
| Tiistaina, 3. joulukuuta, 2002 - klo 16.56: | | Tervehdys, kovalevyni meni jokin aika sitten rikki A4000:sta, ja nyt hankittuani uuden, on käynyt ilmi että asennuskorppuni ovat myös ajan saatossa menneet rikki. Mistähän voisi saada ihan dd-muodossa asennuskorput?? Ilmeisesti pelkkä Workbench3.0 riittäisi, mahdollisesti tarvitaan myös Install3.0. Tapola tapola@hotmail.com
|
Jani Kuituniemi
| Tiistaina, 3. joulukuuta, 2002 - klo 17.24: | | Install-korpun asennus-scripti asentaa kaikkien 6:n disketin sisällön. Vaikka toimivan asennuksen saa vähemmälläkin disketti määrällä, niin kyllä kannattaa ne kaikki jostain hommata.
|
ZAK
| Tiistaina, 3. joulukuuta, 2002 - klo 18.07: | | Petro antoi WB3.0:n vapaaseen levitykseen.Kaikki disketit oli edesmenneen AF:n jonkin loppunumeron rompulla. Joku muistanee missä numerossa.Jos on tarpeen voin kaivella esiinkin.
|
miksuh
| Tiistaina, 3. joulukuuta, 2002 - klo 18.15: | | Hommaa samantien OS3.5 tai OS3.9 Tosin ne joutuu ostaan, mutta olisi hyvä "joululahja" a4000:lle
|
miksuh
| Tiistaina, 3. joulukuuta, 2002 - klo 18.16: | | Hmm ainiin harmi vaan et noi vaatii vähintään KS3.1:n... Noh se oli vaan idea
|
Joanna
| Tiistaina, 3. joulukuuta, 2002 - klo 18.29: | | Joululahjoista puheenollen. Vanhojen koneiden omistajien kannattaa näemmä katsella Vesalian ja KDH:n sivuja. siellä on kaikkea sälää adwenttikalentereissa, ja ainakin minusta osa ihan kivaan hintaankin.
|
miksuh
| Tiistaina, 3. joulukuuta, 2002 - klo 19.57: | | Joo omakin Mediatorini oli viimevuoden KDH:n joulukalenterissa
|
Joanna
| Tiistaina, 3. joulukuuta, 2002 - klo 20.04: | | Pelit ja muut ohjelmat varmaan toimisi näissä uusissakin mutta kun ei ole vielä konetta hankittuna niin ei viitsi alkaa ennakkoonkaan ostamaan. Jotenkin on ennakointikiintiö täynnä.
|
Tapola
| Torstaina, 5. joulukuuta, 2002 - klo 18.28: | | Itse asiassa minulla on kyllä OS3.9 cd ja kickstart 3.1 koneessani. Olen vain jumittunut tilanteeseen, jossa bootatessani korpulta en pääse CD:ltä asentamaan mitään. Asennus siis onnistuisi ilmeisesti suoraan versioon 3.9? Olisiko tähän sitten jotain vinkkiä? Tai voisiko joku vaikka rakentaa boottaavan korpun josta pääsee CD:lle ja postittaa sen minulle? Tapola tapola@hotmail.com
|