Kirjoittaja |
Viesti |
ooiu
| Sunnuntaina, 1. joulukuuta, 2002 - klo 23.20: | | Kuinkahan onnistuisi? Linkkikaapelia ei ole. Cd:tä ei voi käyttää, koska pitäisi saada cd:n ajurit disketillä amigalle, että saisi cd:n toimimaan. WB 2.05:ssa ei ole CrossDosia joten sekään ei auta. Mitäs nyt?
|
Jani Kuituniemi
| Sunnuntaina, 1. joulukuuta, 2002 - klo 23.24: | | You're screwed ;) No, ainoa mieleen tuleva jäljellä oleva vaihtoehto on, että mailaat vaikkapa minulle osoitteesi kanssa niin voin postittaa sinulle disketillä no tarvittavat crossdos:nn tiedostot.. tuskin kukaan siitä minua oikeuteen vie
|
JPQ
| Maanantaina, 2. joulukuuta, 2002 - klo 15.03: | | Jani Kuiteniemi: Jaahas senkin piraatti. Ja saahan jonkun CrossDosin kaupastakin kait ? On yksi systeemi joka ei A1200:ssani toiminnut kunnolla Amiga500/500+/600:sella vielä toimi nimeä en vain muista eli kyllä CrossDosille löytyy vaihtoehtojakin.
|
zipper
| Maanantaina, 2. joulukuuta, 2002 - klo 15.43: | | Fat95 Aminetistä. Eikä maksa mitään.
|
Pete
| Maanantaina, 2. joulukuuta, 2002 - klo 16.01: | | Samoin löytyy Messydos (misc/emu/msh-156.lha), joka oli aikanaan kovassa käytössä, kun koulussa imutti tavaraa aminetista A500:lle
|
JPQ
| Maanantaina, 2. joulukuuta, 2002 - klo 19.19: | | Zipper: EIpä tainnut toimia veljen Amiga500:sessa tuo FAT95. Mutta minulla se on käytössä vaikka nykyinen verkko onkin tappanut levyaseman tarpen.
|
zipper
| Maanantaina, 2. joulukuuta, 2002 - klo 19.39: | | Tulipa tarkistettua; pitäisi toimia 1.3+ koneissa; olisiko mfm.device puuttunut? Itse olen heittänyt AmigaOS:n mukana tulleen CrossDosin mäkeen jo muutama vuosi sitten ja käyttänyt vain Fat95:tä.
|
JPQ
| Maanantaina, 2. joulukuuta, 2002 - klo 21.40: | | Zipper: Tässä Amiga500:sessa joka onkin Amiga500+ on Workbench 2.04 tai 2.05. Ja kopioin kaikki tiedostot mitä se tartti eipä siltikään toiminut kait? mutta en uskalla sanoa mitään varmaa,
|
Jani Kuituniemi
| Maanantaina, 2. joulukuuta, 2002 - klo 22.23: | | JPQ: no tuskin se mitään piratismia varsinaisesti on varsinkun kun Aminetista saa noita vastaavia muutenkin Sitäpaitsi eikös WB 2.x:ssa ainakin pitäisi olla crossdos vakiona? Muistelisin minulla ainaki aikoinaan olleen..
|
ooiu
| Maanantaina, 2. joulukuuta, 2002 - klo 23.36: | | Jani Kuituniemi: CrossDos on ensimmäistä kertaa WB2.1:ssä
|