Kirjoittaja |
Viesti |
Tohtori AivoTurmio
| Lauantaina, 26. lokakuuta, 2002 - klo 15.01: | | Siinä mielessä puolittain off topic, että Call Of Combat toimii Java1.4:llä, Eli voisi toimia Amigallakin, kunhan ehditään Javassa 1.4:ään asti. Jokatapauksessa syy tähän kirjoitukseen on, että toivoisin saavani täältä pelikavereita CoC:hen. Kyseessä on action strategia peli, joka sijoittuu toiseen maailmansotaan ja jossa liikutaan 4:llä sotilaalla muiden pelaajien 4 sotilasta vastaan. Jos kiinnostaa, niin olen kohtuullisen hyvin tänään ja huomennakin päivään saakka kiinnisaatavissa osoitteesta: http://sog.dreamnid.com/conference.php Opastan pelissä alkuun.
|
Jani Kuituniemi
| Lauantaina, 26. lokakuuta, 2002 - klo 19.30: | | Onko Amigalle olemassa edes oikeasti toimivia Java-tulkkeja/kääntäjiä?
|
JPQ
| Lauantaina, 26. lokakuuta, 2002 - klo 23.30: | | Aminetissa näytti olevan IBM:än virtuaali JAVA kone jos en väärin katsonut. Ja joku toinenkin. Huom. hae JAVA sanalla. En jaksa niitä pähkäillä.
|
Tohtori AivoTurmio
| Sunnuntaina, 27. lokakuuta, 2002 - klo 12.46: | | käsittääkseni Amigalle on Java käännetty 1.2:een asti. Tuo pelkkää Mutu tietoa tosin. Mutta varmaa on, että jotain javaviritelmää amigalle ainakin on olemassa, koska olen niitä nähnyt.
|
JON
| Maanantaina, 28. lokakuuta, 2002 - klo 9.52: | | Tietääkseni Amigalle (OS x.y) ei ole täysin toimivaa Java-tulkkia. Kaffea en ole kokeillut, muka tukeeko se esim. awt:tä? Amigalla pystyy kuitenkin kääntämään Java-ohjelmia tavukoodiksi, olen itsekin kokeillut jollakin Aminetistä löytyvällä kääntäjällä.
|
Jani Kuituniemi
| Maanantaina, 28. lokakuuta, 2002 - klo 11.13: | | Tuota awt:ta tarvitsisin itsekin. nyt joutuu tekemään Java koulutehtäviä Wintoosalla Borlandin päällä.. olisi kiva jos voisi tehdä Amigalla tuonkin
|
Janne
| Keskiviikkona, 30. lokakuuta, 2002 - klo 7.00: | | Amigalle on Kaffe-niminen Java-tulkki, mutta koska AWT:tä ei ole portattu, ei sillä voi suorittaa graafisia ohjelmia. IBM:n Java-kääntäjä on myös portattu, tai sitten voi ajaa Kaffella Java-kielistä javac:iä. Tein joskus taannoin MBnet-pestini aikana sinne Java-ohjeen Amigalle jossa kerrottiin miten käyttää, asentaa yms. Kaffe. Löytyy nimellä MBAMJAVA.TXT sieltä edelleen. MBnetistä löytyy myös ohjeeseen liittyvät tiedostot sekä muita Java-tiedostoja alueelta Apaja / Amiga / Ohjelmointi / Java. Kaikki tiedostot siellä on päivitetty vuonna 1997, joten viimeisintä huutoa sieltä ei löydy. Uskoisin että ainakin Kaffea on sittemmin päivitetty. http://www.mbnet.fi/apaja/alueet/tiedostot.asp?faid=514 Tuolloin kuitenkin ajelin Amigalla ihan iloisesti jotain tekstipohjaisia Java-ohjelmia, hyvin pelittivät.
|
JPQ
| Keskiviikkona, 30. lokakuuta, 2002 - klo 16.36: | | Janne: Sen kiva ettei itse tarvinnut selvitellä kiitos. Eli tilanne on aika heikosti tällä hetkellä.
|
|