Kirjoittaja |
Viesti |
ml
| Tiistaina, 16. huhtikuuta, 2002 - klo 20.12: | | Mistä saa TCP/IP pinon A600:selle? Koneeseen tulee PCMCIA-ethernet-kortti. Kovalevyn virkaa toimittaa 64 MT:n CompactFlash kortti, joten mammuttisoftat ei välttämättä sille mahdu.
|
Jani Kuituniemi
| Tiistaina, 16. huhtikuuta, 2002 - klo 20.48: | | Toimiiko siinä PCMCIA paikassa noin isot kortit? Aminetista saa vaikkapa Miamin, siitä on 68000- versiokin. Vaatii toki MUI:n, mutta kyllä tuo 64M riittää enemmän kuin hyvin, tuskin kuitenkaan on kovin sähäkkää toimintaa netissä surffailu vanhan 68K:n varassa
|
ml
| Tiistaina, 16. huhtikuuta, 2002 - klo 21.14: | | CF-kortti on IDE-liittimessä adapterilla. MUI:n deletoin tilan säästämiseksi pois. Mihin ihmeeseen se MUIkeaa tarvitsee?
|
JPQ
| Tiistaina, 16. huhtikuuta, 2002 - klo 22.34: | | Luulo: MUI tarvitaan ohjelman asetusten muokkaus ohjelman käyttöliittymään...
|
Reko Turja
| Tiistaina, 16. huhtikuuta, 2002 - klo 23.23: | | Hmmjoo, MUI ei ole välttämättömyys. Noi asetuksetkaan ei tunnu vaativan sitä. Mulla on tällähetkellä käytössä GTLayout asetuspuolella ja Classact:kin tuntuu toimivan muuten paitsi että gateway muuttu mulla aina 255.255.255.0:ksi kun classact oli laitettu käyttöliittymätyypiksi.
|
Jani Kuituniemi
| Keskiviikkona, 17. huhtikuuta, 2002 - klo 12.50: | | Voi olla, oon ite käyttäny MUI versiota vuodesta kivi ja keppi, en mä muistanu että siitä on ei-MUI versio ;) Vai IDE liittimessä.. mahtaa olla mielen- kiintoinen viritelmä... miten se on toteutettu? Olenpa muuten joskus ollutkin netissä A500:lla jossa oli 68K ja 4M Fastia + 1M Chip .. kyllähän se sillä onnistuu vaikka ei ole tosiaan mitään vauhdikasta puuhaa..
|
ml
| Keskiviikkona, 17. huhtikuuta, 2002 - klo 16.46: | | Tilasin www.reichelt.de:stä 2.5->3.5 IDE adapterin, johon juotin tekemäni piirilevyn, jossa oli CF-liitin. Intternetin lisäksi verkkoa voisi käyttää tiedostojen siirtoon PC:n ja Amigan välillä. Mitkä ohjelmistot tulevat kyseeseen tässä tapauksessa?
|
Jani Kuituniemi
| Keskiviikkona, 17. huhtikuuta, 2002 - klo 17.07: | | Aminetistä SMBMount .. sillä saa "mountattua" PC:ssa haettuna olevan levyn näkymään Amigassa assignina, esim. pc: .. ihan kätevä. Itse käytän koko Samba pakettia, mutta se vaatii reippaasti muistia ja tehoa, joten se ei tule kysymykseen tässä tapauksessa varmaankaan
|
Mika Hanhijärvi
| Keskiviikkona, 17. huhtikuuta, 2002 - klo 18.24: | | Itse Miami ei vältämättä tarvitse MUI:ta, ja koko käyttöliittymää ei tarvitse ladata sen jälkeen kun asetukset on kerran laitettu kuntoon. Mitä taas tulee netin käyttöön, niin mikäli haluaa tehdä jotain muutakin kuin vain ottaa ssh/telnet yhteyden johonkin, niin MUI on käytännössä aika pakolinen, koska miltei kaikki Amigan nettisoftat käyttää MUI:ta käyttöliittymäänsä.
|
|