| 
| Kirjoittaja | Viesti |  |       
 ml

| Mistä saa TCP/IP pinon A600:selle? Koneeseen tulee  PCMCIA-ethernet-kortti. Kovalevyn virkaa toimittaa 64 MT:n CompactFlash kortti, joten mammuttisoftat ei välttämättä sille mahdu.| Tiistaina,  16. huhtikuuta, 2002 - klo 20.12: |  | 

|  |       
 Jani Kuituniemi

| Toimiiko siinä PCMCIA paikassa noin isot kortit?| Tiistaina,  16. huhtikuuta, 2002 - klo 20.48: |  | 
 Aminetista saa vaikkapa Miamin, siitä on 68000-
 versiokin. Vaatii toki MUI:n, mutta kyllä tuo 64M
 riittää enemmän kuin hyvin, tuskin kuitenkaan on
 kovin sähäkkää toimintaa netissä surffailu vanhan
 68K:n varassa

|  |       
 ml

| CF-kortti on IDE-liittimessä adapterilla.| Tiistaina,  16. huhtikuuta, 2002 - klo 21.14: |  | 
 MUI:n deletoin tilan säästämiseksi pois.
 Mihin ihmeeseen se MUIkeaa tarvitsee?

|  |       
 JPQ

| Luulo: MUI tarvitaan ohjelman asetusten muokkaus ohjelman käyttöliittymään...| Tiistaina,  16. huhtikuuta, 2002 - klo 22.34: |  | 

|  |       
 Reko Turja

| Hmmjoo, MUI ei ole välttämättömyys. Noi asetuksetkaan ei tunnu vaativan sitä. Mulla on tällähetkellä käytössä GTLayout asetuspuolella ja Classact:kin tuntuu toimivan muuten paitsi että gateway muuttu mulla aina 255.255.255.0:ksi kun classact oli laitettu käyttöliittymätyypiksi.| Tiistaina,  16. huhtikuuta, 2002 - klo 23.23: |  | 

|  |       
 Jani Kuituniemi

| Voi olla, oon ite käyttäny MUI versiota vuodesta| Keskiviikkona,  17. huhtikuuta, 2002 - klo 12.50: |  | 
 kivi ja keppi, en mä muistanu että siitä on ei-MUI
 versio ;) Vai IDE liittimessä.. mahtaa olla mielen-
 kiintoinen viritelmä... miten se on toteutettu?
 Olenpa muuten joskus ollutkin netissä A500:lla jossa
 oli 68K ja 4M Fastia + 1M Chip .. kyllähän se sillä
 onnistuu vaikka ei ole tosiaan mitään vauhdikasta
 puuhaa..

|  |       
 ml

| Tilasin www.reichelt.de:stä 2.5->3.5 IDE adapterin, johon juotin tekemäni piirilevyn, jossa oli CF-liitin.| Keskiviikkona,  17. huhtikuuta, 2002 - klo 16.46: |  | 

Intternetin lisäksi verkkoa voisi käyttää tiedostojen siirtoon PC:n ja Amigan välillä. Mitkä ohjelmistot tulevat kyseeseen tässä tapauksessa?

|  |       
 Jani Kuituniemi

| Aminetistä SMBMount .. sillä saa "mountattua"| Keskiviikkona,  17. huhtikuuta, 2002 - klo 17.07: |  | 
 PC:ssa haettuna olevan levyn näkymään Amigassa
 assignina, esim. pc: .. ihan kätevä. Itse käytän
 koko Samba pakettia, mutta se vaatii reippaasti
 muistia ja tehoa, joten se ei tule kysymykseen
 tässä tapauksessa varmaankaan

|  |       
 Mika Hanhijärvi

| Itse Miami ei vältämättä tarvitse MUI:ta, ja koko käyttöliittymää ei tarvitse ladata sen jälkeen kun asetukset on kerran laitettu kuntoon. Mitä taas tulee netin käyttöön, niin mikäli haluaa tehdä jotain muutakin kuin vain ottaa ssh/telnet yhteyden johonkin, niin MUI on käytännössä aika pakolinen, koska miltei kaikki Amigan nettisoftat käyttää MUI:ta käyttöliittymäänsä.| Keskiviikkona,  17. huhtikuuta, 2002 - klo 18.24: |  | 

|  |