| 
| Kirjoittaja | Viesti |  |       
 Nakkel

| Kuinka noita Appiconeja saa vaihdettua ohjelman defaultin tilalle? Pikkutarkkana käyttäjänä rupee v*****aa ku tulee joku vanha 4väri tai MagicWB kilke ruudulle rotkottamaan jos iconiseeraa ohjelmaa.| Tiistaina,  9. huhtikuuta, 2002 - klo 1.03: |  | 

Yleensäkki jos joku osaa kertoa hyviä paikkoja mistä voisi oppia noitten def_iconien toimintaa ja säätämistä ni olis hyvä. Joo.

|  |       
 Jon

| Joo, minulla Genesis ikonisoi itsensä mustaksi pistemöykyksi nykyään. En tiedä mikä asian on aikaansaanut. Vinkkejä? (ei, ei ole BB#2:sta kyse)| Tiistaina,  9. huhtikuuta, 2002 - klo 12.12: |  | 

|  |       
 pena

| Mullakin muuttui Genesiksen iconi pelkäksi pisteeksi. Ei oo kyllä mitään hajua mistä se vois johtua. Genesiksen kanssa on ollut muutenkin kaikkee ihme hässäkkää...| Perjantaina,  12. huhtikuuta, 2002 - klo 12.05: |  | 

|  |       
 Jon

| Genesikseen olen muuten tyytyväinen mutten saa freeciviä pelittämään sen kanssa. Vinkkejä?| Perjantaina,  12. huhtikuuta, 2002 - klo 14.10: |  | 

|  |       
 Nakkel

| Mikä siinä FreeCivissä/Genesiksessä mättää?| Perjantaina,  12. huhtikuuta, 2002 - klo 15.23: |  | 

|  |       
 Lu0maska

| Minulla toiminut Gensis ilman mitään ongelmia Freecivin kanssa...| Sunnuntaina,  14. huhtikuuta, 2002 - klo 23.37: |  | 

|  |       
 Jon

| Niinkö? No se on ilo kuulla. Minulla nimittäin FC toimii Miamin kanssa ok, mutta tämä Miami on rajoitettu versio.| Maanantaina,  15. huhtikuuta, 2002 - klo 9.27: |  | 

Eli saan "Connection refused" clientilta ja "Iso G" sanoo "Access Denied".

Mitäköhän pitäisi tehdä? Oletteko ronkkineet joitain asetuksia FC:n takia?

|  |       
 Matti Kuuva

| MCP:ssä on sellainen kohta kuin AppChange.| Perjantaina,  19. huhtikuuta, 2002 - klo 11.36: |  | 

Se etsii def_appicon:ia jotenkin automaattisesti sieltä prefs/env-archive/sys/:stä. Nyt en muista tarkasti, tuli vain mieleen. Olen taas töissä joten katsotaan maanantaina.

|  |       
 Jon

| Nakkel ja Lu0Maska: oliko teillä jotain vinkkejä?| Perjantaina,  19. huhtikuuta, 2002 - klo 11.47: |  | 

|  |       
 Petteri

| Joo, eli tuo MCP:n AppChange-toiminto toimii niin, että kopioit ENV:Sys-hakemistoon ikonin, jonka nimeksi laitat DEF_nimi.info. Tuon nimen sitten korvaat sen ohjelman tiedostonimellä, jonka AppIconin haluat vaihtaa.| Perjantaina,  19. huhtikuuta, 2002 - klo 14.59: |  | 

Esimerkki: Minulla on ohjelma nimeltä SnoopDos, jonka AppIconin haluan vaihtaa. Kopioin ENV:Sys-hakemistoon haluamani ikonitiedoston ja muutan sen nimeksi DEF_SnoopDos.info. Voil'a, se on siinä!

P.S: Kannattaa sitten kopioida se ikoni myös ENVARC:Sys-hakemistoon, jotta se pysyy tallessa myös resetoinnin jälkeenkin.

|  |       
 Nakkel

| Jon: Tjaah... Eipä muuta vinkkiä taida olla kuin että Genesiksessä on sellanen asetusosio kuin "Access"... Mahtaisiko tuolta löytyä jotain?| Lauantaina,  20. huhtikuuta, 2002 - klo 13.27: |  | 

|  |       
 Jon

| Olettko määritelleet mitään uutta "palvelua" johonkin porttiin (5555) tjsp? Mitä tehdä sen IP-osoitteen kanssa (ilmeisesti siellä "Access"-valikossa, ei ole Genesis saatavilla nyt)| Maanantaina,  22. huhtikuuta, 2002 - klo 11.57: |  | 

|  |       
 Lu0maska

| Ehhh, itse en muista tehneeni mitään muutoksia mihinkään Genesiksen asetuksissa (ei siihen muutenkaan paljoa uskalla enää koskea kun sen on kerran saanut toimimaan ;) kun olen pelannut Freeciviä.| Maanantaina,  22. huhtikuuta, 2002 - klo 12.32: |  | 

|  |       
 Jupp3

| Mullakin oli häikkää Genesiksen ikonin kans, koko ikoni hävis WB:stä, en muista, millä yli pääsin, eikä ole tullut samaa häikkää uudestaan..| Keskiviikkona,  24. huhtikuuta, 2002 - klo 9.03: |  | 

Tuli vain mieleen, jospa sen viallisen ikonin lataa ikonieditoriin, ja jos ikonia ei näy, piirtää/lataa uuden tilalle ja savettaa.

|  |