Kirjoittaja |
Viesti |
Slaine
| Tiistaina, 9. huhtikuuta, 2002 - klo 13.53: | | Moro, Kun en itse tiedä kysyn: Onko siis Amigalle olemassa jotain virtualADF tyyppistä devicea? Eli voiko ADF imagen mountata virtuaaliseksi floppyksi WB:ssä (Buutata ei pystyne)? Jos ei onko vastaavaa esim DMS:lle? Slaine
|
Matti Kuuva
| Tiistaina, 9. huhtikuuta, 2002 - klo 15.18: | | Sanoisin että DMS:lle ei varmasti löydy.
|
zipper
| Tiistaina, 9. huhtikuuta, 2002 - klo 16.08: | | Olisko Diskimage tai sinne päin.
|
jPV
| Tiistaina, 9. huhtikuuta, 2002 - klo 16.59: | | Tai sitten ADF:t/DMS:t voi kirjoittaa esim RAD:iin...tai sitten on esim fms, jolla saa kovalevylle useita virtuaalisia floppy-asemia, joille voi tietty kirjoittaa kumpiakin imageja. Kaikille on kuitenkin yhteistä, että kirjoitettavien imagejen pitää sisältää joku systeemin ymmärtämä filesysteemi... eli nondos-levyt eivät toimi niiltä. Niin ja ainakin rad:lta voi myös buutata. Mut toi Diskimage taitaa vastata parhaiten kysyttyä asiaa
|
Jani Kuituniemi
| Tiistaina, 9. huhtikuuta, 2002 - klo 17.27: | | Itse käytän TransADF ohjelmaa joka löytyy Aminetistä, sillä voi kirjoitella sen imagen vaikkapa FMS:lle jonka jPV mainitsikin, taikka oikealle korpulle tottakai. Muistelen myös, että tuo ADF olisi itse- asiassa todella lähellä FMS:aa, joskus joku sanoi, että sen .adf imagen voi uudelleen nimetä suoraan FMS:n unitti tiedostoksi ja se toimisi.. en ole tätä kuitenkaan testannut käytännössä kun niin harvoin noiden ADF:n kanssa olen tekemisissä..
|
Slaine
| Torstaina, 11. huhtikuuta, 2002 - klo 11.26: | | Tuo FMS toimii juuri niin kuin toivoinkin. Sillä voi tehdä pysyviä virtuaalisia levykkeitä. Kiitos herroille guruille! -Slaine
|
|