Kirjoittaja |
Viesti |
SunDwn
Käyttäjätunnus: sundwn
Rekisteröity: 6-2015
| Lauantaina, 15. elokuuta, 2020 - klo 3.52: | | Mites muuten Saku-tapahtuma tänä vuonna Oulussa? Onko suunnitelmissa heittää samantyylistä tapahtumaa kuin viime vuonna, vai onko koronan takia tyytyminen virtuaalikokemukseen? Mitä itse olen parina viime vuonna seurannut tapahtumaa, kovin suurta tungosta ei ole paikalla ollut joten virusvaaraa ei todennäköisesti hirveästi ole. Itse ainakin haluaisin päästä pelailemaan jotain kaksinpeliä!
|
jPV
Käyttäjätunnus: jpv
Rekisteröity: 6-2009
| Sunnuntaina, 16. elokuuta, 2020 - klo 10.56: | | Ajateltiin olla ottamatta riskejä tämän suhteen, kun ei tiedä miten toinen aalto tulee jylläämään eikä rokotettakaan ole vielä näköpiirissä. Emme siis valitettavasti järjestä mitään isompaa tapahtumaa tänä vuonna, mutta jonkinlainen pienempimuotoinen vuosikokous on kuitenkin pidettävä syyskuun lopussa.
|
SunDwn
Käyttäjätunnus: sundwn
Rekisteröity: 6-2015
| Perjantaina, 21. elokuuta, 2020 - klo 18.58: | | Harmillinen juttu, mutta odotettavissa ollut ja ihan ymmärrettävä ratkaisu.
|
jPV
| Tiistaina, 22. syyskuuta, 2020 - klo 20.21: | | Jotain aktiviteettia etä-sakuiluun on nyt kuitenkin suunnitteilla, joten älkää missatko, vaan pitäkää silmällä tätä palstaa viikonlopun tietämillä!
|
Janne Sirén Käyttäjätunnus: jtsiren
Rekisteröity: 9-2010
| Tiistaina, 22. syyskuuta, 2020 - klo 20.29: | | Peukku!
|
jPV
| Perjantaina, 25. syyskuuta, 2020 - klo 17.22: | | Pelikilpailu palkinnoin!
|