Kirjoittaja |
Viesti |
kimmok Käyttäjätunnus: kimmok
Rekisteröity: 10-2009
| Keskiviikkona, 15. helmikuuta, 2017 - klo 16.03: | | Mitäköhän kustantaa suomeen toimitettuna tuo X5000? Paljonkohan Brexit nostaa hintaa?
|
Ibe U
Käyttäjätunnus: ibe_u
| Keskiviikkona, 15. helmikuuta, 2017 - klo 16.35: | | Brexit toteutuu parin vuoden kuluttua. Se voi myös laskea hintaa.
|
Reksa Käyttäjätunnus: reksa
Rekisteröity: 8-2011
| Torstaina, 16. helmikuuta, 2017 - klo 18.22: | | @kimmok Tällä hetkellä on kaksi diileriä jotka toimittavat X5000:sta Suomeen: Amedia Computer (Ranska) ja GGS data (Ruotsi). Cyrus+ (siis pelkkä emo) maksaa Amedialla 1799,- (+postikulut 45,-), GGS:llä 2006,- (+ pk. 29,-). Saksan diileri ei toimita Suomeen, ja AmigaKit ei vielä myy sitä itse (lupaillut helmi/maalikuun vaihteeseen), eikä ole paljastanut hintojaan. Pakollisia lisäosia ovat tietysti koppa, virtalähde, näytönohjain, RAM-muistit, massamuistit, (optionaalisia äänikortti ja Sata- tai SCSI-kortti lisäsasemille) ja niitä saa hyvin kotimaastakin. Myös Enhancer Software-paketti on käytännössä pakollinen hankinta (tai ainakin erikseen myytävä Radeon HD -ajuri) jos haluaa käyttää muutakin kuin SVGA-resoluutiota, ja jotta kone ymmärtäisi yhä SFS-formatoituja kovalevyjä. X5000:sen spesiaalin etupaneelin saa myös em. diilereiltä, jos hankkii itse kopan johon se sopii (Fractal Design Core 3300/3500).
|
kimmok Käyttäjätunnus: kimmok
| Maanantaina, 15. toukokuuta, 2017 - klo 10.33: | | Kasattuna koneen saanee esim.: https://www.amiga-shop.net/Amiga-Hardware/New-Amiga-Computers/AmigaONE-X5000-complete-system::790.html?language=en&MODsid=10b747fd49b19689a470833b9d42d4e3 "Outside of Germany (abroad) We ship our products abroad by advance payment only per bank transfer or Paypal." 2299€+38€ tjsp.
|
| Maanantaina, 15. toukokuuta, 2017 - klo 16.43: | | @kimmok Oletko siis jo itse kysynyt heiltä tuon toimituksesta Suomeeen? Ainakin muutamia viikkoja sitten ilmoittivat etteivät toimita X5000:sta ulkomaille... (vaikka muuta tavaraa myyvätkin)
|
Tapio Koivuniemi Käyttäjätunnus: tohe
Rekisteröity: 11-2010
| Maanantaina, 15. toukokuuta, 2017 - klo 19.37: | | Kysyin reilu kuukausi takaperin myös itse tuolta valmista pakettia, silloin vastauksena oli etteivät toimita Saksan ulkopuolelle x5000:sta. Neuvoivat olemaan Amigakit:n tai GGS Dataan (SWE) yhteydessä. Näistä itse päädyin Amigakit:n ja kasasin koneen itse. Boing Ball etulevy yhteensopivaa koteloa sai sopivasti verkkokkauppa.com:sta suht edullisesti (jos tässä kokonaisuudessa nyt parinkympin säästö tuntuu ;) ja tietysti vielä näytönohjain tuohon päälle piti hommata (pongasin siihen 'parhaan mahdollisen' eli käytetyn R9 280x:n).
|
| Sunnuntaina, 21. toukokuuta, 2017 - klo 15.00: | | @Tapio Koivuniemi >Näistä itse päädyin Amigakit:n ja kasasin koneen itse. Boing Ball etulevy yhteensopivaa koteloa sai sopivasti >verkkokkauppa.com:sta suht edullisesti (jos tässä kokonaisuudessa nyt parinkympin säästö tuntuu ;) ja > tietysti vielä näytönohjain tuohon päälle piti hommata (pongasin siihen 'parhaan mahdollisen' eli käytetyn R9 >280x:n). Onnittelut uudesta koneesta :-)! Voiko sinuun saada yhteyttä sähköpostitse? Olisi muuan X5000:een liittyvä asia jota haluaisin konsultoida... Reksa
|
Tapio Koivuniemi Käyttäjätunnus: tohe
Rekisteröity: 11-2010
| Maanantaina, 22. toukokuuta, 2017 - klo 8.19: | | > Voiko sinuun saada yhteyttä sähköpostitse? Olisi > muuan X5000:een liittyvä asia jota haluaisin > konsultoida... Juu pistä vaan mailia eli gmailiin ja etuosa tapio.i.koivuniemi
|
Jari
Käyttäjätunnus: jar80
Rekisteröity: 12-2013
| Torstaina, 4. huhtikuuta, 2019 - klo 17.37: | | Nyt en ymmärrä, juuri Alinean sivuilta katsoin Shipping kohdasta niin on hinnat Euroopan Unionin alueelle ja sen ulkopuolelle, miten ne voi väittää että eivät toimita Suomeen?
|