| Kirjoittaja | Viesti | 
|       
 hirst
 Käyttäjätunnus: hirst

Rekisteröity: 6-2018

| Hei,| Maanantaina,  25. kesäkuuta, 2018 - klo 18.27: |  | 

Löytyisikö pk-seudulta osaavaa konkkien vaihtajaa vanhaan A500:n?
 Kellon paristo on aikanaan poistettu, eikä muita vuotoja vielä emolevyllä(6a) ole.
 Amigastore.eu:llä näytti ainakin olevan vaihtokonkkia saatavilla.

| 
|       
 Ibe U
 Käyttäjätunnus: ibe_u

Rekisteröity: 10-2009

| A500 koneessa ei taida olla konkkien vaihdon tarvetta? Konkat pitää vaihtaa A600 ja A1200 koneissa?| Maanantaina,  25. kesäkuuta, 2018 - klo 20.55: |  | 

| 
|       
 hirst

| Okei. Alkoi vaan huolettaamaan lähes 30v koneen tekniikan ikä, kun muuten vielä kuosissa on. Kuuntelen mielelläni sakulaisten mielipiteitä asiasta.| Maanantaina,  25. kesäkuuta, 2018 - klo 21.53: |  | 

| 
|       
 Jani Kuituniemi
 Käyttäjätunnus: janik

| Minä kyllä vaihtaisin, ja olen vaihtanutkin, konkat kyllä A500 ja A2000 koneisiinkin. Vissiin ne eivät ole yhtä herkkiä vuotamaan kuin nuo pintaliitos-kamat, mutta kyllä nekin 30 vuoden jälkeen varmasti ovat jo kuivuneet tai muutoin eivät ole specseissään.| Tiistaina,  26. kesäkuuta, 2018 - klo 10.18: |  | 

| 
|       
 virgo
 Käyttäjätunnus: virgo

| kyllä ne konkat voi muihinkin malleihin vaihtaa kuin nuo pintaliitos versiot| Tiistaina,  26. kesäkuuta, 2018 - klo 15.01: |  | 
 mutta tynnyri mallit harvemmin vuotaa paitsi sitten kun poksahtavat

ja kyllä sen sitten huomaa kun ne alkavat
 menemään vaihto kuntoon itse vaihtaisin Powerin
 konkat koska ainoastaan sieltä saattaa tulla asian tiimoilta jotain konetta rikkovaa konkkien kypsyessa

| 
|       
 hirst

| Kiitokset vastanneille. Joka päivä jotain uutta.| Tiistaina,  26. kesäkuuta, 2018 - klo 16.06: |  | 
 Poweria unohtamatta, konkat tilaukseen ja pk-seudun huoltoliikkeitä etsimään seuraavaksi.

| 
|       
 flux
 Käyttäjätunnus: flux

Rekisteröity: 2-2010

| A500 elkot saattavat mennä oikosulkuun vanhuuttaan.| Keskiviikkona,  27. kesäkuuta, 2018 - klo 6.48: |  | 

Videopuolen elkon ollessa kyseessä alkaa suojavastus savuttamaan ja kuvaa ei tule. Muuten kone toimii.

| 
|       
 ajk
 Käyttäjätunnus: ajk

Rekisteröity: 9-2013

| Mä voin tarvittaessa vaihtaa konkat, pääkaupunkiseudulla itsekin.| Keskiviikkona,  27. kesäkuuta, 2018 - klo 9.30: |  | 

| 
|       
 hirst

| ajk : Mä laitoin emon ja powerin konkat tilaukseen. Otan sähköpostitse yhteyttä kun ne ajallaan saapuvat, katsotaan sitten tarkemmin miten edetään.| Keskiviikkona,  27. kesäkuuta, 2018 - klo 16.10: |  | 
 Palaan asiaan, kiitos.

|