Kirjoittaja |
Viesti |
Juha-Pekka Kuusela
Käyttäjätunnus: jpq
Rekisteröity: 10-2009
| Maanantaina, 22. joulukuuta, 2014 - klo 16.09: | | Ohjelma komnetoriville jonka koodasin opettelun takia joka näyttää Datatyyppien avulla kuvan mitat. http://aminet.net/util/cli/spicinfo.lha
|
zipper
Käyttäjätunnus: zipper
| Torstaina, 25. joulukuuta, 2014 - klo 21.23: | | Onnittelut, kerkesit jo saamaan kuraa Moo Bunnyssä - vain kuuluisuuksille ;-)
|
Juha-Pekka Kuusela
Käyttäjätunnus: jpq
| Perjantaina, 26. joulukuuta, 2014 - klo 15.27: | | Kelpaisi linkki tuohon kuraan Löysinkin jo eivät tajua vaan että olen monivammainen tai no en ole tuonut julki kaikkialla ehkäpä tuollakin muuttuu asenne nyt kun manitsen syntymä vammoistani ne jotka tiedän. mutta minulla vaikeuksia joskus ymmärtää lukemaansa et silmät hyppii pätkiä välistä joten ei aina tajua kaikkea. Ja jos haluaa komentoida koodailuani tms niin eikun emailia suomeksi tai englanniksi. ps. minulla on lievä CP vamma,Afasia lisäksi kait Asperger,ja Autismi. Vielä niin hankalan lieviä ettei kaikki tajua että minussa on jotain vikaa. ja ohjelmat teen itselleni mutta luultavasit jaan ne kaikki muillekin ilmaiseksi.
|