15.09.1999 SUOMEN AMIGA-KÄYTTÄJÄT RY. ARPOI YLLÄTYSPALKINTOJA Suomen Amiga-käyttäjät ry:llä on pitkät perinteet lahjoituksina saamiensa palkintojen jakamisessa. Perinne sai arvoistaan jatkoa, kun kesän Saku-lukijakyselyn, Saku 99 -tapahtuman webcam-kilpailun ja Saku 99 -vierailijakyselyn yllätyspalkinnot arvottiin. Saku 99 -tapahtuman vierailijakyselyn täyttäneiden kesken arvottiin kolme kappaletta Amiga Internationalin lahjoittamia AmigaOS 3.5 Pre Release -paketteja. Käyttöjärjestelmäpäivityksen ennakkoversion voittivat Arto Niskanen, Timo Pylväläinen ja Mikko Suikkanen. Em. palkinnot postitetaan, koska yhdistys sai ne vasta tapahtuman jälkeen. Lisäksi Stargate-sähköpostiohjelman rekisteröinnin voittivat Harri Töyrylä ja Kimmo Kannala. Stargate-rekisteröintiavaimet lähettää ohjelman valmistaja Toysoft sähköpostitse. Kolmelle Saku 99 -tapahtuman web-kamerasta hyviä kuvia tallentaneelle puolestaan lähetettiin kullekin palkinnoksi seuraavanlainen tuotepaketti: - Amiga-hiiri - Amiga-hiirimatto - Amiga-sukat Paketin voittivat Tuomas Ilkka Oulusta, Juha Pinola Joensuusta ja Petteri Valli Oulusta. Parhaat webcam-otokset ovat esillä Suomen Amiga-käyttäjät ry:n kotisivuilla osoitteessa http://batman.jytol.fi/~saku/. Lisäksi arvottiin kesän Saku-lukijakyselyyn osallistuneiden kesken kaksi palkintopakettia. Ensimmäinen paketti meni Lassi Jatkolalle Helsinkiin: - Amiga-hiiri - Amiga-hiirimatto - Amiga-sukat - Amiga Writer -tekstinkäsittelyohjelma - Competition Pro Mini -peliohjain - Quake-peli Ja toisen paketin sai Elina Määttä Oulusta: - Amiga-hiirimatto - ArtEffect 3.0 -kuvankäsittelyohjelma - RCA120-muistikortti A1200:lle (4 Mt SIMM) - Street Fighter II Turbo -peli - T-Zer0 -peli Kiitos kaikille osallistuneille ja onnea voittajille! Palkinnot kolahtavat postiluukkuun viimeistään lähipäivinä. Kiitos palkintolahjoituksista mm. Amigalle, ClickBOOMille, Haage & Partnerille ja Toysoftille.