30.04.1998 HALVALLA AMIGA A1200 -TIETOKONEITA SUOMEN AMIGA-KÄYTTÄJÄT RY:N JÄSENILLE Amiga International, Inc. tarjoaa Amiga-käyttäjäryhmille Amiga A1200 Magic -paketteja hyvin edulliseen hintaan. Myös Suomen Amiga-käyttäjät ry. on päättänyt hyödyntää tätä tarjousta ja tilaa toukokuun lopulla konepaketteja halukkaille jäsenilleen. Kyseinen Magic-paketti sisältää A1200-tietokoneen, virtalähteen, hiiren, AmigaOS 3.1 -käyttöjärjestelmän, käyttöoppaat ja seuraavat ohjelmat: Personal Paint 6.4 (piirto-ohjelma), Turbo Calc 3.5 (taulukkolaskenta), Digita Organiser 1.1 (kalenteri), Digita Datastore 1.1 (tietokanta), Photogenics 1.2 SE (kuvankäsittely), Wordworth 4 SE (tekstinkäsittely), Digita Print Manager (tulostuksenhallinta), Whizz (toimintapeli) ja Pinball Mania (flipperipeli). Lisämaksusta mukaan on mahdollisuus saada 170 megatavun IDE-kiintolevy, jolle on asennettu Scala MM300 (multimediaohjelmisto, vaatii lisää muistia toimiakseen). Tarjous koskee kaikkia Suomen Amiga-käyttäjät ry:n jäseniä. Mikäli et vielä ole jäsen, nyt voi olla hyvä syy liittyä. Suomen Amiga-käyttäjät ry:n jäsenmaksu vuodelle 1998 on 50 markkaa ja sen voi maksaa myös tilausmaksun yhteydessä. Suomen Amiga-käyttäjät ry:n tilinumero on Merita 150630-100355. Otamme konetilauksia vastaan 25. toukokuuta 1998 saakka. Tuolloin kaikkien tilausmaksujen on viimeistään oltava tilillämme. Tilaaminen tapahtuu maksamalla konepaketin hinta yhdistyksen tilille. Tilisiirron viestikenttään tulee kirjoittaa osoite, johon kone halutaan toimitettavan, puhelinnumero sekä tilinumero. Tarvitsemme tilinumeroa siinä tapauksessa, että tilauksen lopullinen hinta kurssivaihteluiden vuoksi alittaa pyytämämme hinnan. Yhdistys ei tavoittele voittoa, joten palautamme yli jääneen osuuden. Älä käytä viitenumeroa. Tilausajan umpeuduttua maksamme Amiga Internationalille koneiden hinnan ja lähetämme listan osoitteista, joihin konepaketit tulee toimittaa. Amiga International postittaa koneet Saksasta suoraan tilanneille. Tämän enempää yhdistys ei voi vastata tilauksesta, esimerkiksi takuuasiat tulee hoitaa suoraan Amiga Internationalin kanssa. Koneille on myönnetty kuuden kuukauden takuu. Jos laitteeseen tulee vika, se tulee lähettää Saksaan. Konepakettien hinnat sisältävät kaikki kulut jäsenmaksua lukuunottamatta. Amiga Internationalin pyynnöstä ilmoitamme kuitenkin hinnat vain asiaa tiedusteleville. Ryhmätilauksen tiimoilta voi yhteyttä ottaa Suomen Amiga-käyttäjät ry:n varapuheenjohtajaan. Janne Sirén vastaa sähköpostiin osoitteessa siren@mikrobitti.fi ja puhelimeen numerossa 050-522 3690. Suomen Amiga-käyttäjät ry. pidättää itselleen oikeuden rajoittaa tilausten määrää, mikäli määrä kasvaa yhdistyksen tai Amiga Internationalin kannalta liian suureksi. Tällöin ensiksi tilanneet ovat etusijalla ja yli jääneet saavat rahansa takaisin. Lisätietoja Suomen Amiga-käyttäjät ry:stä saat Internetistä yhdistyksen kotisivuilta http://batman.jytol.fi/~saku. Amiga Internationalin sivut ovat osoitteessa http://www.amiga.de.