Suomen Amiga-käyttäjät ry:n Saku 2015 -tapahtumassa Amiga-tietokoneita 30 vuoden ajalta

1.9.2015
Suomen Amiga-käyttäjät ry. järjestää Saku 2015 -tapahtuman Oulussa lauantaina 26. syyskuuta klo 14 alkaen. Kaikille avoimessa ja ilmaisessa koko päivän tapahtumassa on esillä lukuisia Amiga-tietokoneita koko Amigan 30-vuotisen historian ajalta aina ensimmäisestä Amiga 1000 -mallista uusimpiin Amiga-yhteensopiviin laitteisiin.
Kaikki tapahtuman koneet ovat vapaassa käytössä pelailuun ja muuhun puuhasteluun. Lisäksi tarjolla on pelikilpailuja, uusien käyttöjärjestelmien esittelyä sekä Amiga-lehtiä ja muuta kirjallisuutta luettavaksi.
Tapahtuma järjestetään yhteistyössä Gentle Eye Ky:n, Effi ry:n sekä Skrolli-lehden kanssa. Yhteistyökumppanit ovat edustettuina tuotteineen tapahtumassa.
Saku 2015 -tapahtuma järjestetään Oulun Tetran kokoustilassa osoitteessa Mäkelininkatu 31. Tarkempia tietoja tapahtumasta on yhdistyksen kotisivuilla osoitteessa http://saku.bbs.fi, ja sähköpostitse lisätietoja voi kysyä yhdistykseltä osoitteesta suomenamigakayttajat@gmail.com.
Tervetuloa juhlimaan 30-vuotista Amiga-historiaa!
Suomen Amiga-käyttäjät ry:stä
Suomen Amiga-käyttäjät ry. (engl. Finnish Amiga Users Group) on voittoa tavoittelematon yleishyödyllinen yhdistys, jonka tarkoituksena on tukea suomalaisia Amiga-tietokoneen käyttäjiä kehittämällä ja ylläpitämällä Amiga-harrastusta ja Amiga-tietouden tuntemusta Suomessa. Yhdistys mm. ylläpitää kotisivuja ja keskustelufoorumia ja järjestää vapaaehtoisvoimin tapahtumia.