24.9.2004 AMIGA-MAAILMAN UUDET TUULET SUOMEN AMIGA-KÄYTTÄJÄT RY:N VUOSIKOKOUKSESSA Suomen Amiga-käyttäjät ry:n vuosikokous järjestetään lauantaina, 25. syyskuuta Tampereella kello 14 alkaen. Kokouksen jälkeen, kello 14.30-17, ovat koettavana Amiga-maailman uusimmat tuulet. Kokeiltavana on ensimmäistä kertaa Suomessa AmigaOne-tietokone AmigaOS 4.0 -käyttöjärjestelmällä varustettuna. Aiemminkin tapahtumissamme esiteltyä Pegasos-tietokonetta edustaa uusi Pegasos II, jossa pyörii MorphOS-käyttöjärjestelmän uusin betaversio, 1.5. Suomalainen Amiga-jälleenmyyjä Gentle Eye Ky osallistuu tapaamiseen ja myy Amiga-tuotteita. Vieraille on tarjolla myös virvokkeita ja pikkupurtavaa. Suomen Amiga-käyttäjät ry:n vuosikokous järjestetään lauantaina 25.9.2004 opetusravintola Eetvartin kokoustila Kellarikabinetissa osoitteessa Sumeliuksenkatu 16, Tampereen rautatieasemaa vastapäätä. Sisäänpääsy on ilmainen ja avoin kaikille. Lisätietoja Suomen Amiga-käyttäjät ry:stä saat yhdistyksen kotisivuilta osoitteessa http://saku.amigafin.org. Suomen Amiga-käyttäjät ry:stä Suomen Amiga-käyttäjät ry. (engl. Finnish Amiga Users Group) on voittoa tavoittelematon yleishyödyllinen yhdistys, jonka tarkoituksena on auttaa suomalaisia Amiga-tietokoneen käyttäjiä kehittämällä ja ylläpitämällä Amiga-harrastusta ja Amiga-tietouden tuntemusta Suomessa. Yhdistys mm. järjestää vapaaehtoisvoimin tapahtumia ja julkaisee sähköistä Saku-lehteä.