01.10.2003 SUOMEN AMIGA-KÄYTTÄJÄT RY. ESITTELI AMIGAOS4:ÄÄ JA PEGASOSTA Suomen Amiga-käyttäjät ry:n vuosikokous järjestettiin Riihimäellä 27. syyskuuta 2003. Virallisen kokousohjelman jälkeen tapahtumassa oli kokeiltavana AmigaOS4:n betaversio sekä MorphOS-käyttöjärjestelmällä varustettu Pegasos-tietokone. Luettavana oli ruotsalaisia Azine-lehtiä, ja kotimainen Amiga-jälleenmyyjä myi tapahtumassa Amiga-tuotteita. Yhdistys haluaa kiittää AmigaOS4:n betatestaajaa Joni Halmetta AmigaOS4:n betaversion esittelemisestä Amiga 4000 -tietokoneellaan sekä luvan hankkimisesta esittelylle, Sami Ylöstä MorphOS-käyttöjärjestelmällä varustetusta Pegasos-tietokoneesta, GGS-Datan Gunne Steeniä Azine-lehdistä, Genesiä Superbundle-ohjelmistopaketeista ja esitteistä, Amiga-jälleenmyyjä Gentle Eye Ky:tä osallistumisesta Amiga-valikoimineen sekä tietenkin kaikkia jäseniä, jotka osallistuivat tapahtumaan ja auttoivat tapahtuman järjestämisessä. Tapahtuman valokuvaraportti julkaistaan myöhemmin. Lisätietoja Suomen Amiga-käyttäjät ry:stä saat yhdistyksen kotisivuilta osoitteessa http://saku.amigafin.org. Suomen Amiga-käyttäjät ry:stä Suomen Amiga-käyttäjät ry. (engl. Finnish Amiga Users Group) on voittoa tavoittelematon yleishyödyllinen yhdistys, jonka tarkoituksena on tukea suomalaisia Amiga-tietokoneen käyttäjiä kehittämällä ja ylläpitämällä Amiga-harrastusta ja Amiga-tietouden tuntemusta Suomessa. Yhdistys mm. järjestää vapaaehtoisvoimin tapahtumia ja julkaisee sähköistä Saku-lehteä.