21.3.2002 SUOMEN AMIGA-KÄYTTÄJÄT RY:N SAKU 2001 THEME JA SAKU CD-ROM #3 SAATAVILLA Saku 2001 -tapahtuman teemakappale, Bass Cadetin Saku 2001 Theme, oli tapahtumassa saatavana erityisenä audio-CD-levynä, jossa on alkuperäisen kappaleen lisäksi neljä erilaista miksausta teemasta. Tätä tapahtuman logoon sointuvilla kansilla ja painatuksella varustettua harvinaisuutta on vielä muutamia kappaleita jäljellä. Hyvin rajatun painoksen vuoksi älä maksa levyä suoraan yhdistyksen tilille, vaan lähetä ensin sähköpostia Anu Seiloselle osoitteeseen thoriel@sci.fi ja ilmoita ostohalukkuudestasi. Levyt myydään varausjärjestyksessä ensin ehtineille. Levyn hinta on 8 euroa postikuluineen. Suomen Amiga-käyttäjät ry:n CD-ROM-levylle on koottu koko yhdistyksen historia, mukaanlukien Saku-lehdet numeroon 37 asti niin bittikirjastoista kuin paperiltakin, ja sekalainen joukko muita kotimaisia Amiga-muistoja. Joukossa on paljon harvinaisuuksia, kuten Paperi-Saku ja logokilpailun tuotokset, sekä valokuvia ja videopätkiä, joita ei ole julkisuudessa aikaisemmin laajalti nähty. Nyt tämä herkkupala on jälleen myynnissä, joten vielä ehdit ostaa omasi ja samalla tukea yhdistyksen taloutta esimerkiksi tulevien tapahtumien järjestämiseksi! Maksa rompun hinta 8 euroa yhdistyksen tilille Oulun Osuuspankki Myllyoja 574231-234786. (Huomaa muuttunut tilinumero!) Hinta sisältää postikulut. Kirjoita viestiosaan nimesi ja osoitteesi sekä maininta, montako romppua ostat. Älä käytä viitenumeroa. Voit lisäksi laittaa Anu Seiloselle sähköpostia osoitteeseen thoriel@sci.fi, mikäli maksun viestiosaan ei mahdu kaikkea. Saku CD-ROM #3:n sisältö Saku-lehtien lisäksi mm.: - Sekalainen joukko kotimaiseen Amiga-toimintaan liittyviä valokuvia vuosilta 1993-2001. - Äänellä varustetut AVI- ja MPG-versiot PTV:llä vuonna 1995 pyörineestä Amiga-mainoksesta. Tiedostot eivät ole hankalasti paketissa, vaan katseltavissa suoraan rompulta. - Janne Sirénin vuonna 1996 kuvaama videopätkä Amiga Technologies GmbH:n toimitilojen ulkopuolelta Bensheimista, Saksasta. - Janne Sirénin Bitit & Webit -valokuvaraportti. - Saku 98 -tapahtuman valokuvat, demolevyke, kutsuintro, logo, IRC-lokit sekä Petro Tyschtschenkon puhe tekstinä ja MP3-äänitiedostoina. Lisäksi viiden minuutin kooste Manu Pärssisen Saku 98 -videosta MPG-tiedostona. - Janne Sirénin sekä Janne Pikkaraisen AmiTech '98 -valokuvaraportit. - Valtteri Murron Motorola Inside '98 -valokuvaraportti. - Esa Lyttisen Abduction '98 -tapahtumassa kuvaamat videopätkät. - Vuoden 1998 vuosikokouksen valokuvat ja pöytäkirja. - PC:lle tarkoitettu Suomen Amiga-käyttäjät ry:n esittelylevyke. - Vuoden 1998 pikkujoulutapahtuman valokuvat sekä Petro Tyschtschenkon joulutervehdysfaksi. - Jarmo Piipon pieni reaaliaikaohjelmoinnin näyte MicronTimer, joka laskee tarkasti peliohjainportista saamiensa signaalien väliin jäävän ajan. - Vuoden 1999 vuosikokouksen valokuvat, IRC-lokit ja pöytäkirja. - Saku 99 -tapahtuman kutsuintro ja logo. - Vuoden 2000 vuosikokouksen valokuvat ja IRC-lokit. - Saku 2001 -tapahtuman PDF-esite ja teemakappale mp3-muodossa.