Kutsu Saku 98 -tapahtumaan

Saku 98. 28. maaliskuuta, 1998. Tiedekeskus Heureka, Vantaa.

Tervetuloa tutustumaan Amiga-maailman uutuuksiin!

Kunniavieraana Amiga Internationalin Petro Tyschtschenko!

Suomen Amiga-käyttäjät ry. toivottaa Sinut ja ystäväsi tervetulleiksi toiseen vuotuiseen Saku-tapahtumaan. Tapahtuma järjestetään viime vuoden ja yhdistyksen kokousten tapaan tiedekeskus Heurekan ryhmätyötiloissa Vantaan Tikkurilassa noin 15 kilometriä Helsingistä. Tällä kertaa käytössämme on kuitenkin lähes kolme kertaa suurempi huone ja 220 istumapaikan auditorio.

Tapahtuma järjestetään lauantaina 28. maaliskuuta ja on avoinna yleisölle kello 11-17. Paikalla ovat lähes kaikki maamme Amiga-yritykset: Amigator, Broadline Oy, Gentle Eye Ky, Petsoff Limited Partnership ja Tsunami Trading. Lisäksi yhdistyksemme kunniavieraana Saksasta lentää paikalle Amiga Internationalin toimitusjohtaja Petro Tyschtschenko. Hän pitää puheen Heurekan auditoriossa kello 12 alkaen ja on koko päivän paikalla vastailemassa kysymyksiin.

Esittelyssä ja myynnissä on koko joukko mielenkiintoisia tuotteita. Tule tutustumaan tuoreeltaan esimerkiksi Amiga 1200:n PowerPC-kortteihin, uusimpiin PowerPC-ohjelmiin, Amigan viralliseen Quakeen ja Sakun omaan romppuun. Sisäänpääsy on tietenkin ilmainen ja avoin kaikille, joten voit säästää rahasi tärkeisiin Amiga-ostoksiin. Amiga-maailmassa tapahtuu nyt myös meillä Suomessa - tule mukaan!

Lisätietoja Suomen Amiga-käyttäjät ry:n (http://batman.jytol.fi/~saku/) ja Heurekan kotisivuilta (www.heureka.fi). Mikäli et löydä omin avuin tietä Heurekaan, voit soittaa tiedekeskukseen, puh. (09) 85 799. Sähköpostitse neuvoo Janne Sirén osoitteessa siren@mikrobitti.fi.

Ystävällisin terveisin,

Janne Sirén