Hallituksen kokous 1/2006

Jarmo Piippo
                Kimmo Vääriskoski
                Sami Ylönen

Tähän muistioon on kerätty Suomen Amiga-käyttäjät ry:n hallituksen Internetissä käymän keskustelun pääkohtia. Otteet ovat erittäin tiiviitä lyhennelmiä, eikä muistion ole edes tarkoitus sisältää selvitystä kaikista käsitellyistä aiheista, vaan tuoda esille yhdistystoiminnan kannalta merkittävät seikat.

Hallituksen Internet-keskustelu tavoittaa kaikki hallituksen jäsenet, mutta kaikki eivät välttämättä ole ottaneet osaa kaikkiin aiheisiin.

Päätettiin järjestää yhdistyksen pikkujoulut vuosikokouksen 2005 pitopaikassa 10.12.2005 ja myydä samassa yhteydessä pois yhdistyksen omistamat Amiga 2000:t. Koneiden ja niiden varusteiden luettelointi ja kunnon tarkistaminen annettiin Jarmo Piipon tehtäväksi.

Yhdistyksen kotisivujen palvelintilan käyttöoikeus päättyi keväällä 2006, minkä jälkeen Anu Seilonen siirsi kotisivut uuteen, ilmaiseen palveluun. Kiitokset kotisivutilan hankkimisesta Kimmo Mustoselle.

Päätettiin ehdottaa vuosikokoukselle hallituksen jatkavan puheenjohtajan, varapuheenjohtajan ja sihteerin osalta nykyisessä muodossaan, sillä ne ovat nimenkirjoitusmääräyksen mukaisia toimia, joiden vaihtaminen vaatisi maksullisen muutoksen yhdistysrekisteriin.

Muistion kokosi ja kirjoitti Jarmo Piippo. Oikoluvusta ja lisäyksistä kiitos Anu Seiloselle.