Hallituksen kokous 1/2004

Jarmo Piippo
                Kimmo Vääriskoski
                Sami Ylönen

Tähän muistioon on kerätty Suomen Amiga-käyttäjät ry:n hallituksen Internetissä käymän keskustelun pääkohtia. Otteet ovat erittäin tiiviitä lyhennelmiä, eikä muistion ole edes tarkoitus sisältää selvitystä kaikista käsitellyistä aiheista, vaan tuoda esille yhdistystoiminnan kannalta merkittävät seikat.

Hallituksen Internet-keskustelu tavoittaa kaikki hallituksen jäsenet, mutta kaikki eivät välttämättä ole ottaneet osaa kaikkiin aiheisiin.

Todettiin, että uuden lakimuutoksen myötä verkkolehdistä tulee jatkossa oikeita julkaisuja, joten Saku-lehdenkin osalta vastuu julkaistun materiaalin asiallisuudesta kasvaa.

Janne Sirenin koostaman Saku-CD-ROM #4:n valmistumisen myötä esitettiin ideoita seuraavan rompun tai jopa DVD:n sisällöksi. Suunnitelman jatkaminen ja mahdollinen toteuttaminen jätettiin kuitenkin tulevaisuuteen.

Ehdotettiin uuden Saku-tapahtuman järjestämistä kesällä 2005. Toteuttajien puutteessa se jätettiin tulevaisuuteen.

Päätettiin ehdottaa vuosikokoukselle hallituksen jatkavan puheenjohtajan, varapuheenjohtajan ja sihteerin osalta nykyisessä muodossaan, sillä ne ovat nimenkirjoitusmääräyksen mukaisia toimia, joiden vaihtaminen vaatisi maksullisen muutoksen yhdistysrekisteriin.

Muistion kokosi ja kirjoitti Jarmo Piippo. Oikoluvusta ja lisäyksistä kiitos Anu Seiloselle.