Kutsu Suomen Amiga-käyttäjät ry:n vuo...

Saku-foorumi » Interaktiivinen Saku » Viestit 2009 » Kutsu Suomen Amiga-käyttäjät ry:n vuosikokoukseen « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Anu Seilonen
Lauantaina, 19. syyskuuta, 2009 - klo 16.46:   
Hyvä Suomen Amiga-käyttäjät ry:n jäsen,

Kutsumme teidät yhdistyksen sääntömääräiseen vuosikokoukseen, joka järjestetään Oulussa lauantaina 26. syyskuuta kello 13.30 alkaen. Tilaisuus on ilmainen ja avoinna kaikille. Paikan päällä on tarjolla virvoitusjuomia, pikkupurtavaa ja leppoisaa seuraa. Kokous etenee oheisen esityslistan mukaisesti.

1. Kokouksen avaus.
2. Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkistajaa ja tarvittaessa kaksi ääntenlaskijaa.
3. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus.
4. Hyväksytään kokouksen työjärjestys.
5. Esitetään tilinpäätös, vuosikertomus ja tilintarkastajien lausunto.
6. Päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä.
7. Vahvistetaan toimintasuunnitelma, tulo- ja menoarvio sekä liittymis- ja jäsenmaksun suuruus.
8. Valitaan hallituksen puheenjohtaja ja muut jäsenet.
9. Valitaan tilintarkastaja ja hänelle yksi (1) varamies, tilintarkastajan toimikausi on 1.10. - 30.9.
10. Käsitellään muut esille tulevat asiat.
11. Kokouksen päättäminen.

Ohjelmassa on kokouksen jälkeen, noin kello 14.00 alkaen, tarjolla myös muuta ohjelmaa. Paikalla ovat ainakin linkkipelaamista hoitavat Amiga 1200
-tietokoneet ja videotykit, MorphOS 2.3 sekä koteloitu Minimig-tietokone. Pelikilpailuissa kello 16.00 alkaen matsataan ainakin peleissä Stunt Car Racer, Skidmarks, SWOS ja WormsDC. Tapahtumassa on myös lahjoitus- ja myyntipöytä, johon voi tuoda Amiga- tai retroiluhenkistä tai muuten tunnelmaan sopivaa rompetta myytäväksi tai lahjoitettavaksi.

Tapahtumapaikka on Oulun seudun ammattiopiston Aikuis- ja työpaikkakoulutusyksikössä osoitteessa Torikatu 23. Suunnistakaa Torikatua Finnkinon teatterien kohdalle, ja tapahtumapaikka löytyy vastapäätä Makuunin ja Glorian välistä 3. kerroksesta. Oulun seudun karttapalvelusta
http://kartta.ouka.fi voi hakea kokouspaikan sijaintia osoitteella. Yhdistyksen kotisivuille osoitteeseen http://saku.amigafin.org päivitetään
tarvittaessa myös lisätietoja kokouksesta. Sähköpostitse lisätietoja antaa Anu Seilonen, thoriel@sci.fi.

Tervetuloa!

Ystävällisin terveisin,

Anu Seilonen
Puheenjohtaja
Suomen Amiga-käyttäjät ry.

 

Antti
Tiistaina, 22. syyskuuta, 2009 - klo 9.35:   
>Tilaisuus on ilmainen ja avoinna kaikille.

Voiko siis tulla mukaan vaikka ei olekaan jäsen? :-)

 

jPV
Tiistaina, 22. syyskuuta, 2009 - klo 15.27:   
Kyllä, kaikki ovat tervetulleita riippumatta ovatko jäseniä vai eivät. Sekä kokoukseen että sen jälkeiseen ohjelmaan. Uusien kasvojen näkeminen olisi jopa toivottavaakin :-)

Eli vähän tarkemmin tapahtuman kulusta... kokoukseen osallistujat voivat tulla klo 13 - 13:30 aikana. Kokous on ohi klo 14 mennessä.

Sen jälkeen alkaa epävirallinen osuus. Pari tuntia käytetään vapaaseen puuhasteluun. Esim uusiin käyttöjärjestelmiin ja laitteisiin tutustumiseen, pelien treenaukseen, uusimpien Amiga-lehtien lukemiseen, yleiseen säätöön jne. En tiedä vielä pidetäänkö mitään yhteisiä käyttisesittelyitä tykillä, kun niitä nyt on pidetty aiemmissa tapahtumissa aika hyvin, mutta toki siinä koneen ääressä esitellään kaikille halukkaille jne. Katsotaan kuitenkin miten porukkaa kiinnostaa ja mitä toivotaan :-)

Noin klo 16 voidaan sitten aloittaa pelikilpailut, jossa kaikki halukkaat pääsevät ottamaan mittaa toisistaan hyviksi havaituissa moninpeleissä. Toki samaan aikaan voi tehdä muuta muilla koneilla jne, jos pelaaminen ei kiinnosta, mutta välttämättä koneiden omistajat eivät ehdi opastamaan pelien tiimellyksessä :-)

Mukaan voi tulla mihin aikaan vaan ja viipyä niin kauan kuin huvittaa. Pelailemme todennäköisesti iltaan tai alkuyöhön asti :-) Tapahtuman virallisluontoisuutta ei tarvi pelätä, kokousjutut hoidetaan alta pois siinä puolessa tunnissa ja sitten on tarkoitus vain pitää hauskaa ja "nörtteillä". Turha jännitys vaan pois.

Meillä on peruskoneet ja pelit mukana, mutta tietysti voi myös esittää toiveita, jos haluaisi nähdä jotain muutakin. Aika hyvin varmaan löytyy esiteltävää, mutta kaikkea ei vaan jaksa raahailla aina mukaan. Hyviä moninpelivaihtoehtojakin aina kaivataan.

Tai jos joku haluaa tuoda omaa laitteistoaan, niin sehän olisi kivaa :-) Tänne tai mulle voi ilmoitella mitä vois tuoda ja tarviiko niille mitään lisävarusteita kuten monitoreja (videomonitorejakin saadaan, jos ajoissa kysytään) jne. Onks kellään muuten Samia esim?

Eli tervetuloa vaan kaikki :-)

 

Anu Seilonen
Perjantaina, 25. syyskuuta, 2009 - klo 20.29:   
Pientä tarkennusta osoitteessa http://saku.amigafin.org - Sam, Minimig, MorphOS 2.3. :-)

 

jPV
Lauantaina, 26. syyskuuta, 2009 - klo 8.51:   
Jos ulko-ovi on lukossa, niin häläröikää ovesta löytyvään puhelinnumeroon sitten.

 

Anu Seilonen
Lauantaina, 26. syyskuuta, 2009 - klo 18.04:   
Kotisivuille lisätty tuoreita valokuvia suoraan vuosikokouksesta!

http://saku.amigafin.org

 

Anu Seilonen
Sunnuntaina, 27. syyskuuta, 2009 - klo 3.47:   
Vuosikokouksen kokousmuistio lisätty kotisivuille, samoin kuin edellisen vuosikokouksen muistio, Patentti- ja rekisterihallituksen hyväksymät uudet säännöt ja kauden 2009-2010 hallituksen tiedot.

 

jansa
Sunnuntaina, 27. syyskuuta, 2009 - klo 13.24:   
Kiitos kuvista. Jäin ihmettelemään tuota yhtä kuvaa, jossa A4000:sen kohdalla lukee 3xPicassoIV. Kuulostaa hurjalta :-) Pystyykö niitä jotenkin kaikkia kerrallaan hyödyntämään?

 

jpq
Sunnuntaina, 27. syyskuuta, 2009 - klo 14.18:   
jansa: kyllä minusta tuntuu että Useampi kortti onnistuu noilla amigan ajureillakin. ilman mitään ihmeitä. ps. helkutin kadehdittuva kortti joskin ongelmallisempi kuulemma kuin CV643D joten ei niin hirveän. mutta nyt katsomaan kuvia ja uusia sääntöjä.

 

jPV
Sunnuntaina, 27. syyskuuta, 2009 - klo 18.46:   
Kyllähän Amigalla pystyy hyödyntämään useampia näytönohjaimia ihan vakiona. Eli mikä tahansa ohjelma, jossa voi valita screenmoden, voidaan asettaa käyttämään mitä tahansa koneesta löytyvää näytönohjainta. Esimerkiksi kaikki MUI-ohjelmat voidaan laittaa mille ruudulle (eli sitämyöden mille näytönohjaimellekin) tahansa. Esimerkkinä kuvissa näkyvä dynAMIte-peli, joka on käynnistetty kolmeen kertaan samalle koneelle, mutta jokainen kuitenkin eri ruudulle.

Useammasta näytöstä hyötyvät erityisesti kuvankäsittely- ja renderointisoftat, joilla voi pitää rendausikkunaa eri näytöllä kuin itse käyttöliittymää. Samoin selaimia yms on kätevä pitää eri näytöllä...

Tässäpä vielä lisäkuvia yms tapahtumasta: http://jpv.wmhost.com/SakuVuosikokous2009/

jpq: jaa en mä ole kuullu että PIV:llä mitään ongelmia ois. Ominaisuuksia on hurjasti enemmän kuin CV64/3D:ssä...

 

Thoriel
Sunnuntaina, 27. syyskuuta, 2009 - klo 18.52:   
CV64/3D:hän oli ihan käpy. Märkiä unia näin PIV:stä silloin aikanaan. Ja sitten kokouksessa kolme samassa koneessa. Maailmassa on virhe. (:

 

zipper
Sunnuntaina, 27. syyskuuta, 2009 - klo 18.56:   
Mulla on vain Voodoo3, CVPPC ja PicassoIV A4000:ssa - voishan sinne laittaa vielä CV64/3D:n ja PicassoII+:n mutta ei ole monitoreita ;-)

 

jpq
Maanantaina, 28. syyskuuta, 2009 - klo 4.00:   
jpv: jos olisi tietynlaisia musa softia muttei ole nekin hyötyisivät. no Amigalle ei ole.
Thoriel: no tottahan muuten mutta laatu ongelmista olen PIVeessä kuullut muutenhan se on parempi. ja ihan luotettavasti lähteestä no ainakin sanoisin kauan harrastanut taho minusta näin minulle sanoi amigaa kauemmin kuin minä.

 

jpq
Maanantaina, 28. syyskuuta, 2009 - klo 4.06:   
zipper: eipistä tuo a4000 jo pelkästään...
ps. world is not fair enough.

 

Pecosbil
Keskiviikkona, 30. syyskuuta, 2009 - klo 15.49:   
Harmittaa kyllä kun en itse päässyt paikalle, sattui harmillisesti juuri samalle viikonlopulle kun olin suunnitellut Rovaniemen reissua... :-( Toivottavasti nyt vaikka talven tullen ois luvassa jotain pikkujoulua tms muuta kivaa. :-)

 

kimmok
Käyttäjätunnus: kimmok

Rekisteröity: 10-2009
Keskiviikkona, 28. lokakuuta, 2009 - klo 18.31:   
purin tuossa sammyä reissulaatikosta ja laittelen tulille...

Aivan kuin ois hiiri poikineen häipynyt mustaan aukkoon. Tai mennyt ainakin jonnekin minne päivä ei paista.

Yksi logitech löytynee aukottoman arkistointisysteemini syövereistä väliltä sammy ja MOSmini ... aikanaan.

Mut sit mulla oli messissä myös semmottinen M$ langaton näppis+hiiri josta on "tukiasema" ja hiiri hukassa.

Ei kait sinne miitinkimestaan semmosta rojua jääny?

Ei huvittas mennä tähystykseen.

t. nimim: piuhapebazionissako

 

kimmok
Käyttäjätunnus: kimmok

Rekisteröity: 10-2009
Keskiviikkona, 28. lokakuuta, 2009 - klo 19.43:   
löytyivät. Hyvä oon piilottamaan.

 

Juha-Pekka Kuusela
Käyttäjätunnus: jpq

Rekisteröity: 10-2009
Keskiviikkona, 28. lokakuuta, 2009 - klo 20.24:   
Minä olen kanssa todellinen talentti (eli voiton arvoinen jos hakisin Talenttiin) piilottamisen haasteellisessa lajissa kuten cd jonka jätin vessaan menessä näppiksen eteen odottamaan käsittelyä 2-3päivää ylimääräisen ajan hain vain ja ainoastaan sitä....

 

kimmok
Käyttäjätunnus: kimmok

Rekisteröity: 10-2009
Torstaina, 29. lokakuuta, 2009 - klo 14.21:   
Jep, jep.

Kun mie parin viikon päästä alan huudella MOS asennus CD:n perään niin kertokaa mulle että se on siellä sisällä. Siis MacMinissä.

 

Tero S.
Käyttäjätunnus: protek

Rekisteröity: 10-2009
Perjantaina, 30. lokakuuta, 2009 - klo 9.34:   
Minä voisin roudata A4000:seni, jos se siihen mennessä on ehtinyt Suomeen asti saapua. Ajatus oli, että voisi kokeilla vehkeen toimivuutta, kun itsellä on tällä hetkellä kaikki RGB-piuhat yms. Amiga-kamat muuttotavaroissa. Arvelin, että pikkujouluista saattaisi ehkä joltakulta sen verran kaapeleita liietä lainaksi. Retina Z3:kin olisi tulossa toisesta lähteestä mutta ajureita saattaa olla ainakin kotona vähän heikko asennella, jos ei saa AGA:n kautta kuvaa. :P

 

Tero S.
Käyttäjätunnus: protek

Rekisteröity: 10-2009
Tiistaina, 3. marraskuuta, 2009 - klo 15.58:   
Oops, tarkoitus oli pistää tuo postaukseni pikkujouluthreadiin. Lukihäiriö vissiin vaivaa. Mea culpa.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: