Saku-foorumin ikonit

Saku-foorumi » Interaktiivinen Saku » Viestit 2004 » Saku-foorumin ikonit « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

jap
Tiistaina, 16. maaliskuuta, 2004 - klo 15.56:   
Voisiko Saku-foorumin windowsmaisten kansioikoneiden tilalle vaihtaa jotain amigamaisempaa kuvaketta?

 

Anu Seilonen
Keskiviikkona, 17. maaliskuuta, 2004 - klo 17.38:   
Puukottamalla Discuksen lähdekoodia varmaankin jotenkin, mutta emme mielellämme sörki sitä. Sama juttu hymiöpalleroiden kanssa, niitäkin on joskus pyydetty poistettaviksi. Noudatamme foorumissa kultaista ohjenuoraa "jos se toimii, älä korjaa sitä". (:

 

lu0ma
Keskiviikkona, 17. maaliskuuta, 2004 - klo 21.49:   
Tuon tilalle vain vaihtaisi samankokoisen ja nimisen giffin: :)
http://saku.bbs.fi/discus/icons/tree_g.gif

 

lu0ma
Keskiviikkona, 17. maaliskuuta, 2004 - klo 21.50:   
(Köh, siis tuon linkin, ei hymiön)

 

JPQ
Keskiviikkona, 17. maaliskuuta, 2004 - klo 23.21:   
lu0ma: joo mutta salliiko foorumin käyttöoikeudet sitä ja jos tyyli pitäisi vaihtaa amiga tyyliksi niin tuon sinisen "palkin" taustanvärikin pitäisi uusia ja sen jälkeen myös foorumin logo että näyttää hyvältä.:)
PS. Minä tykkään nyky graffoistakin.

 

miksuh
Torstaina, 18. maaliskuuta, 2004 - klo 18.29:   
No ei noi folderi-ikonit mua häiritse. jotenkin siihen on jo tottunut, että tuommoinen ikoni tarkottaa folderia tai puurakenteen haaraa. On mulla kotonakin tuommoisia vastaavat käytössä kaikissa MUI-ohjelmissa, jotka käyttää NListtree.mcc:tä.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: