SAKU:n linkit

Saku-foorumi » Interaktiivinen Saku » Viestit 2003 » SAKU:n linkit « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

tnt
Maanantaina, 29. syyskuuta, 2003 - klo 20.52:   
Kuinkahan ajantasalla lienevät nuo Kotimaa/Suomen Amiga-jälleenmyyjä linkit? Suuri osa hinnoista ja tuotteista haiskahtaa siltä, että parasta ennen-päivämäärä mäni jo.
Esim Broadline Oy:
(copypaste(tm) Viimeksi päivitetty 02.11.2000)
Kuitenkin GE loistaa poissaolollaan.

 

Anu Seilonen
Maanantaina, 29. syyskuuta, 2003 - klo 21.09:   
tnt: Mitenkä? Minä kai sitten kuvittelen vain että Gentle Eye Ky on siellä... Ja ollut niin kauan kuin minä jaksan muistaa. ;) Joka firmasta vielä viimeksi kyselemällä löytyi Amiga-tuotteita.

Tietenkin jos joku vapaaehtoinen viitsisi soittaa nuo firmat läpi ja kertoa tuloksista minulle, päivitän sivun ajan tasalle.

PS: Rakkaat kanssakurnuttajat, olemme olleet jo viime vuosituhannen puolelta Saku. Saku. Saku. Saku. Saku. Ei SAKU. (:

 

tnt
Maanantaina, 29. syyskuuta, 2003 - klo 21.33:   
Anteeksi tuo GE tössi. Tarvii käydä tarkistuttamassa näkö. Mutta ihmetyttää tosiaan, miksi tuo mainitsemani Broadlinen saitti on päivitetty ennen euroa. ja Saku. Painetaan kuulaan.

 

jansa
Maanantaina, 29. syyskuuta, 2003 - klo 21.38:   
Anu: Soitin Broadlinelle keväällä ja sanoivat siellä, ettei heillä ole enää mitään tekemistä Amigan kanssa ja pyysivät kääntymään jatkossa GE:n puoleen.

 

Anu Seilonen
Maanantaina, 29. syyskuuta, 2003 - klo 21.41:   
jansa: Selvä, poistellaan. Kiitokset raportista!

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: