Sitovat ilmoittautumiset bussikyytiin

Saku-foorumi » Interaktiivinen Saku » Viestit 2002 » Saku 2001 -palaute » Sitovat ilmoittautumiset bussikyytiin « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Jupp3
Perjantaina, 24. elokuuta, 2001 - klo 12.22:   
Olisi ehkä hyvä kerätä vähitellen selvä lista niistä, jotka ovat tulossa bussikyytiin, JOS se järjestetään.

Itse en tietenkään ota mitään takuita muiden tänne lisäämien tietojen paikkansapitävyydestä, ENKÄ ole mukana järjestämässä matkaa, mutta 'järjestäjille' voi olla hyötyä listan tiedoista.

 

Jupp3
Perjantaina, 24. elokuuta, 2001 - klo 12.26:   
Elikkä, itse tulisin kyytiin (jos se nyt järjestetään...) Raahesta, tai lähiseudulta (Kokkola, Vihanti) Ja jäisin paluumatkalla samaan paikkaan.

Mainittakoon vielä, että en välttämättä ole sähköpostin tavoitettavissa ennen ensi viikon torstaita, mutta silloin viimeistään pääsen lukemaan....

 

Esa
Lauantaina, 25. elokuuta, 2001 - klo 12.45:   
Kuten mainitsin (ja ehkä vielä soittelen Kimmolle) olen kyllä lähdössä.
Jos kimppakyyti järjestyy, osallistun kustannuksiin, jos bussilla pääsen
otan mukaan kaikenlaista ajankulua ja maksan oman osani ja jos tarttee
lähteä omalla autolla, sekin tulee tarvittaessa tehtyä.

Siis *sitova* ilmoittautuminen bussikyytiin: Minä !

Esa Haapaniemi
Oulu

 

Esa
Maanantaina, 27. elokuuta, 2001 - klo 8.46:   
Siovat ilmoittautumiset voi nyt myös lähettää minulle tekstiviestinä
numeroon 050-3629 429 tai Kannalan Kimmolle. Jos saamme tarpeeksi
lähtijöitä Oulusta+väliltä (mahdollisesti jopa Torniosta alkaen)
tilaamme bussin ja hinta jäänee alle 300 mk. Silloin mukana on viihdy-
kettä, ajankulua ja perillepääsy on varmaa.

Esa Haapaniemi
Oulu

 

Kimmo Kannala
Maanantaina, 27. elokuuta, 2001 - klo 13.30:   
elikkäs OULUSTA LÄHTEVÄT:
Sitovat ilmoittautumiset Esalle(050-3629 429) tai minulle (040-7315784),
jommalle kummalle TEKSTIVIESTI tai sähköposti, jossa
etu+sukunimi, osoite, kyytiin nousemisen paikkakunta 4 -tien varrelta sekä GSM PUHELIMEN NUMERO josta tavoittaa matkalle lähtijän.
e-mail osoite yms. on hyödyllistä ekstraa.

Sitova ilmoittautuminen tarkoittaa tällä hetkellä sitä että on valmis maksamaan 340mk:n matkakulun.

Tämän hetken vaihtoehdot:
Reissu 29 hlön bussilla, 29 hlöä - 240mk (bussi on varattu, tietokoneet sun muut mukavuudet mahdollisia)
Reissu 16 hlön bussilla, 16 hlöä - *340mk* (Oulun Taksipalvelu, useita minibusseja)

Reitti kulkee 4-tietä, näillänäkymin (lopullinen reitti varmistetaan about keskiviikkona), valitettavasti emme voi kerätä koko Suomea mukaan... ;)
Lähtö Oulusta about klo 4 aamuyöstä, napataan pikainen omakustanteinen välipala jossain, Heurekasta lähdetään takaisin about klo 18.

Varmoja lähtijöitä:
Kimmo Kannala
Esa Haapaniemi
Mikael Ervasti
Rauno Pirkola

Seuraavilta odottelen/tarvitsen vahvistuksen:
jakty (???, en saanut identiteettiä dekoodattua...) ;)
J. (???, en saanut identiteettiä dekoodattua...) ;)
Tuomas Lukinmaa
Juha Niemimäki + veli

Jotkun muutkin ovat olleet kiinnostuneita... pitää aloittaa soittelukierros...

Jos bussimatka peruuntuun, menemme henkilöautolla niin monta kuin kyytiin mahtuu tai koetetaan saada 10 aikuista/ei-opiskelijaa junalla jolloin kimppalippu on about 505mk/lärvi.

 

J.
Maanantaina, 27. elokuuta, 2001 - klo 14.19:   
Itse olen menossa junalla joten en pääse mukaan.

 

Anu Seilonen
Tiistaina, 28. elokuuta, 2001 - klo 1.56:   
Hei, informoikaa aikeesta ihmeessä myös sfnetin nyysseissä, sfnet.atk.amiga! Siellä on kovasti kyselty tämän bussikyydin perään, samoin IRCissä. Mutta nyyssit ensisijaisesti!

 

Kimmo Kannala
Tiistaina, 28. elokuuta, 2001 - klo 8.58:   
Projekti etenee... kaivamme esille muinaiset kontaktilistat ja soittelemme...
Esa on hoitanut news puolta, hoitanee edelleen.

Nyt alkaa olla about 10 hlö:ä tiedossa. Lisää porukkaa kaivataan. Jos 20 saadaan kasaan keskiviikkoiltaan mennessä, tiedossa olisi TILAVA bussi Amigoineen päivineen....

 

Kimmo Kannala
Keskiviikkona, 29. elokuuta, 2001 - klo 20.08:   
Bussikyyti Oulusta peruuntuu, lähtijöitä on alle 15 hlöä. ... rojekti siltä osin alasajovaiheessa.

PlanB eli asuntoautovaihtoehto on niin ikään alasajovaiheessa, koska useimmat päässevät opiskelijahintaan junalla ja me jotka emme pääse opiskelijahintaan nautimme mielellämme autoilua leppoisammasta matkanteosta.

PlanC on astunut voimaan ja toteutuu 100% varmuudella:
- menemme junalla ;)
- ei-opiskelijoita on yli 3kpl, joten saamme varmaan VR:n minimialennuksen
- ilmoitamme valitsemamme junan huomenna, jotta kaikki halukkaat voivat vääntäytyä samaan vaunuun

Asian osaisille ilmoitetaan h. koht projektin muutoksista, kunhan keritään....
mutta nyt painaa jo saunavuoro päälle ... sakuilemisiin ...

 

Kimmo the unelias Kannala
Torstaina, 30. elokuuta, 2001 - klo 0.07:   
PlanC Oulusta, valinnanvaraa junissa:
1)Pikajuna60 Oulusta22:18, Ylivieska00:02, Tikkurila06:46, Hel... (jäisi turhankinrunsaasti luppoaikaa rupatella enne StarWars näyttelyä)
2)Pikajuna64 Oulusta23:12, Yliv00:31, riihimäellä07:02 vaihto tikkurilassa08:02 pysähtyvään junaan tai suoraan Hel... (Rupatteluaikaa, starwars...)
3)Pikajuna68 Oulusta00:25, Yliv01:37, Tikk08:24, Hel... (rup...,starw)
4)InterCity48 Oulusta04:45, Yliv05:47, Pasilassa10:52 vaihto lähijunaan... Tikkurilassa11:19 (ja suoraan sakuun)

Spekulaatiota:
3) olisi aika passeli, jos aikoo starwars näyttelyn nähdä, mutta 01:37 ylivieskasta ... voi olla hankala herätys tms.
4) on hankala herätys Oulussa mutta sopivampi ylivieskassa...

Paluumatkalle vaihtoehtoja on onnex vähemmän, silloin on ainakin porukka paremmin kasassa... kun ei eksytä erotiikkamessuille ... eh...

 

Kimmo the flunssainen Kannala
Torstaina, 30. elokuuta, 2001 - klo 23.28:   
Tullaan Pikajuna64:lla Oulusta 23:12, Ylivieskasta saadaan vahvistusjoukkoja jne...
ajamme junalla Helsinkiin (paitsi mahdollisesti boogieta auttamaan jäävä iskuryhmä...)

Pyrimme varaamaan porukalle vierekkäiset istumapaikat. Mukana on kannettava DVD soitin, muutama elokuva, Amiga Active lehtiä, AmigaSDK manuaali, mahdollisesti scenemusaa ... saapas nähdä mitä muuta keksitään.

Tod. näk. merkkaamme istumapaikat jonninmoisella boingpallolla tms.

Paluumatka alkanee tikkurilasta 19:43 pikajuna61:lla, ELLEI me innostuta seikkailemaan Helsingin ympäristössä vielä iltaan asti...

En ole tänään onnistunut saamaan kiinni muita mahd. lauantai aamuna autolla tulevia Oululaisia...
Jos jollakin on jotain kysyttävää, soittaos 0407315784, vastaan/soitan takaisin sitten kun palavereiltani kerkiän...

 

Kimmo Kannala
Perjantaina, 31. elokuuta, 2001 - klo 14.52:   
Pikajuna 64 klo 23:12 Oulusta, vaunu 58, istumapaikat 11-13 on minulla Ranella ja Esalla, tervetuloa lähipenkeille.

(varaaminen muille kuin lipun Oulusta ostaneille ei ollut mahdollista enään, olisi pitänyt tehdä jo 2pv sitten)

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: