Vuosikokous 2003 - missä?

Saku-foorumi » Interaktiivinen Saku » Viestit 2003 » Vuosikokous 2003 - missä? « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Anu Seilonen
Torstaina, 22. toukokuuta, 2003 - klo 1.28:   
Vuosikokouksen pitopaikkaa koskeva keskustelu siirretty ketjusta OS4 tien päällä?.

 

KimmoK
Tiistaina, 20. toukokuuta, 2003 - klo 17.42:   
Vuosikokous jonnekin oulu-tampere välimaastoon? ... MikaSaloKarting -radalle vaikkapa ... 8D


Tai eikös Kempele olisi jo kyllin etelässä. :)


 

Jon
Tiistaina, 20. toukokuuta, 2003 - klo 22.37:   
Saiskohan Zeppeliinistä vuokratilaa?-) En kyllä tykkää siitä härdellistä liikaa...

 

Esa Haapaniemi
Keskiviikkona, 21. toukokuuta, 2003 - klo 8.35:   
Onhan Zeppeliinissä se kappeli kokonaan käyttämätöntä tilaa. Sen muutaman harvan kerran kun olen vilkaisuut sisään, ei siellä ole ollut kuin joku pummi nukkumassa. Lisäksi tila on tarpeeksi intiimi ja Amigan/C_Onen esitykset tuskin häiritsisivät ulkopuolisia. Olisi kirkkokin tyytyväinen, kun tosi iso porukka ramppaa sisään ovista ja viihtyy !-)

 

JPQ
Keskiviikkona, 21. toukokuuta, 2003 - klo 12.17:   
Joanna: en tiedä.
Esa: Hehe :)
Markus: mielenkiintoista.

 

miksuh
Keskiviikkona, 21. toukokuuta, 2003 - klo 15.13:   
KimmoK: no ei kyl tosiaan vuosikokousta lahtea pohjosemmaksi, muuten mä boikotoin sitä :) mielellään tietty kehäkolmosen sisäpuolelle :)

 

Piru
Keskiviikkona, 21. toukokuuta, 2003 - klo 18.36:   
miksuh: se järjestyy helposti kehäkolmosen sisäpuolelle kun olet itse järjestämässä sitä.. :)

 

Jon
Keskiviikkona, 21. toukokuuta, 2003 - klo 21.19:   
Mikä se semmonen kehäkolmonen on?

 

JPQ
Keskiviikkona, 21. toukokuuta, 2003 - klo 21.51:   
Jon: en mäkään tiedä.:)

 

Thoriel
Torstaina, 22. toukokuuta, 2003 - klo 1.12:   
Jon: Se on semmoinen raja, jonka ulkopuolella asuu vahvistamattomien lähteiden mukaan louhikärmeksiä, pingviinejä, jääkarhuja sekä erinäisiä sarvipäitä kuten hirviä ja muita julmia otuksia. Menenkin tästä antamaan Sertiä keijukaisille ja häätämään porot katolta.

 

JPQ
Torstaina, 22. toukokuuta, 2003 - klo 3.26:   
Thoriel: kuten yksi isohko keskittymä pelottavia Amigisteiksi kutsuttuja ihmisiä,öö mitähän muita pelottavia niitä oli maahiset ja örkit ainakin ja häntäheikit ja jotkut pegasoksen palvojat jota pelkää tosin eräs marginaali ihmisryhmä sekin lähinnä ulkomailla. Jotka yrittää omia erikois kikkoja käyttää torjunnassa.
Ja milläs muuten torjut maahiset ai niin oliko jättikoinen hiiren loukku jossa on pilaantunutta lihaa ,entäs örkit niihinhän taitaa tuo ainakin tepsiä ?
PS: Yritän olla minäkin hauska huumoria täältä näet uupuu.
PPS: siinä mielessä osuvia vitsejä että melko turha jotain jonnekkin anella jollei ole valmis antamaan työ panostaan tai edes selvittämään sopivaa tilaa.

 

miksuih
Torstaina, 22. toukokuuta, 2003 - klo 12.00:   
Thoriel: hehe :)

Piru: Olisin iha mielellää järkkäämässä ku vaan tietäs mihin sen vois järkätä. HOAS:lla asuessa talossa sentään oli kohtalaisen kokonen kerhohuone, nykysessä talossa ei ole mitään sellasta... Jos tuntis jonkun jonka talossa olis joku sopiva tila, jonka käyttöä vois kysyä taloyhtiöltä ni mikäettei. Jostain muusta kun taloyhtiön kerhotilasta joutus varmaan maksamaan.

Olisha tossa vieressä laaksolahden monitoimi/harrastus mikälie talo mistä vois kysyä, mut veikkaan et sielläkin joutus maksamaan jotain.

[Edit: Kolme viestiä yhdistetty. -Thoriel]

 

Seppo
Torstaina, 22. toukokuuta, 2003 - klo 15.32:   
Minulle ainakin on sama missä järjestetään kunhan sinne pääsee helposti julkisilla kulkuvälineillä, ilman karttaa ja kompassia. Mieluusti Oulussa, mutta Tampere tai Helsinkikin hätätilassa käy :)

 

miksuh
Torstaina, 22. toukokuuta, 2003 - klo 15.40:   
Seppo: mulla suurin ongelma ettei ole rahaa lähteä johonki Ouluun, Lahti on kauinmaisin mihin
lähtisin, sekin sen takia et samalla voi sit käydä porukoiden luona :)

 

JPQ
Torstaina, 22. toukokuuta, 2003 - klo 16.17:   
Seppo: huvikseni kysyn käykö Turku ?
Miksuh sanoikin sulle mikä vika Oulussa on. Ja tiedän että asia pätee toisinkin päin ja toiseksi minua ei niinkään vuosikokous kiinnosta lähinnä tuo varsinainen SAKU.
PS. En itse asu turussa.

 

miksuh
Torstaina, 22. toukokuuta, 2003 - klo 16.35:   
Joo siis kyllä mä ymmärrän sen, että iha sama ongelma se on tulla Oulusta Espooseenki :) Siks joku Lahti kompromissina olis aika hyvä :)

 

Janne
Torstaina, 22. toukokuuta, 2003 - klo 17.22:   
Turku nyt on kaikista kaukana. :-)

Having said that, kyllä minä ainakin Turkuun tulisin kokoukseen!

 

Jon
Torstaina, 22. toukokuuta, 2003 - klo 17.26:   
Oulu oli/on hyvä paikka sen takia, että bussi&juna-asemalta matkaa kokouspaikalle oli muutama hassu metri.

Olihan siellä Heurakassa hienot tilat, mutta sinne pääseminen oli vähän konstikasta, sikäli että ensin piti mennä Helsinkiin ja sitten palata takaisin päin lähijunalla vai mikä se hassutus oli :) Vaikka ei mulla mitään sitä vastaan ole, että Vantaalla ois Amiga-tapahtuma.

Joku sirkusteltta ois kesällä siisti :)

Entäs Inari? Hmm...Suomen keskipiste lienee edelleen Piippolassa, mutta sinne nyt ei pääse kuin hyvällä (huonolla?) tuurilla.

 

miksuh
Torstaina, 22. toukokuuta, 2003 - klo 17.31:   
Jon: joo ja espoonkeskuksen kokouspaikka oli hyvä paikka, kun sinne käveli vanhalta kämpältä ehkä 10 minuuttia :) Ja eikös nyt ollu puhe vuosikokuksen pitopaikasta eikä sakuista :) Sakuthan on siis ollu heurekassa, kokoukset missä sattuu. Offtopikkina, muistaakseni Tikkurilassa pysähtyy nykyään ainaki osa pikajunista, eli ei ole tarvis toi paikallisjunahomma enää :)

[Edit: Kolme viestiä yhdistetty. -Thoriel]

 

Seppo
Torstaina, 22. toukokuuta, 2003 - klo 22.38:   
Tampere olisi hyvä paikka siinä mielessä että sinne pääsee kai joka suunnasta suoraan, ja Boogiekin pääsisi vähemmällä kun ei tarvitsisi pistää myymälää pyörille ja roudata sitä satoja kilometreja.

Helsinkikin on hyvä paikka koska sinne pääsee junalla (ja rikkaat lentokoneella) ja Boogiella ei matkaa ole kuin se parisataa kilsaa.

JPQ: Kuten Janne totesi Turku on hieman syrjässä sillä lailla että sinne on kaikkialta matkaa. Mutta ei se silti huono valinta olisi, varmaan Boogiellekkaan...

miksuh: Kyllä kai Saku on ollut pari viime vuotta siellä missä vuosikokouskin, eli Oulussa, missä Boogiekin on käynyt?

Noh niin, menipäs tämäkin maili ihan Boogie-woogieksi - parempi kun lopetan tähän :)

 

miksuh
Perjantaina, 23. toukokuuta, 2003 - klo 13.44:   
Jooh mä just päätin et tän kesän käytän niin et Amiga ja muut tietokoneet tungetaan pois mielestä.
Mä haluun nyt vapaan kesän kaikesta tästä. Mä taidan jättää ton vuoskokoukseenkaan väliin. Eli mun toivomuksia paikasta ei tarvii huomioida.

Siis on sitä nyt paljon tärkeämpiäkin asioita elämässä kun joku suriseva johtokasa. Mä haluun oikeesti eroon muutamaksi kuukaudeksi kaikenmaailman MOS vs OS4 ja AmigaOne vs Pegasos sodista.

Muutenkin kun koulun takiakin kainemaailman Corba, EJB, Java, tietoliikenne jne hommat tulee jo korvistakin ulos ni tekee ihan hyvää ravistaa muutamaksi kuukaudeksi kaikki toi pois mielestä.

Mä aion tosiaan viettää kesäni vapaat rannalla uiskentelemassa ja löhöömässä auringossa, käristelemällä makkaroita, lintsillä, käymällä hätistelemässä kaloja järvellä, festareilla jos on rahaa jne. Kaikenmaailman surisevat laatikot saa jäädä kesäksi.

Mä käyn #amigafin:llä välillä sen verran et saan sovittua assylippujen maksusta.

Mut tosiaan nyt bye bye, nähdään elokuussa assyjen aikoihin. Kivaa ja lämmintä kesää koko porukalle, mä alotan kesäni nyt :)

 

Janne
Lauantaina, 24. toukokuuta, 2003 - klo 13.27:   
miksuh: Hyvää kesää! Ja kaikille muille samoin jotka päättää olla koneesta erossa. :)

 

Anu Seilonen
Perjantaina, 1. elokuuta, 2003 - klo 4.04:   
Tämä aihe alkaa jälleen olla ajankohtainen, kun vuosikokous on enää vajaan parin kuukauden päässä. Syyskuun loppupuolelle monena vuonna asettunut kokous on yhä vailla järjestyspaikkaa.

 

JPQ
Perjantaina, 1. elokuuta, 2003 - klo 4.19:   
Anu: pistääpähän se tampereelle jos voitte.:)
Jos siellä on pegasos ja/tai amigaone ja/tai cone läsnä.

 

miksuh
Perjantaina, 1. elokuuta, 2003 - klo 13.31:   
Mulla on käynyt mielessä, et voiskohan Espoosta tossa lähellä mun kämppää olevasta Laaksolahden harrastus/monitoimitalosta saada varattua jotain tilaa. Useempana päivänä pitäny käydä kyselemässä mitä ne semmosesta haluis jos joskus on tarvis.

 

Anu Seilonen
Perjantaina, 1. elokuuta, 2003 - klo 13.44:   
miksuh: Aina kannattaa kysellä! Jo sekin että kartoitetaan vaihtoehtoja olisi hyvä homma yhdistykselle. Olisi sitten tarpeen vaatiessa valmiiksi tiedossa hyviä kokoontumispaikkoja. Niitä ei kumminkaan liikaa ole tiedossa, hyviä ja kohtuuhintaisia ainakaan.

 

miksuh
Perjantaina, 1. elokuuta, 2003 - klo 14.10:   
Joo musta toi saattaas olla pk-seudun paikoista ihan miettimisen arvonen. Mun tietääkseni siellä on ihan hyvät tilat ja luulisin ettei tiloista hirveitä hintoja pyydetä. Kulkuyhteydetkin olisi kunnossa.

Ihan keskeisimmällä paikalla espoossa se ei ole, Kehä-III menee kuitenkin ihan läheltä, junarata jää kauemmas (Leppävaaran ja kauniaisten asemat on lähimmät).

Esim Leppävaaraan on vain n. 10-15min dösämatka ja muutenkin dösällä pääsee tuolta hyvin helsinkiin, vantaalle ja muualle espooseen. Lähempänä helsinkiä tuo kuitenkin on kuin Espoonkeskus :)

Vois käydä kattomassa paikkoja ja kyselemässä hiukan tässä lähipäivinä, kun siellä on joku paikalla.

 

KimmoK
Perjantaina, 1. elokuuta, 2003 - klo 17.44:   
Kai Oulussa tai sen lähialueella jokin tapahtuma pidetään, please.

(kauemmas en raksalta kerkiä, jos sinnekään)

 

JPQ
Perjantaina, 1. elokuuta, 2003 - klo 18.23:   
Anu: saakos kysyä törkeitä paljonko heureka maksoi Saku tapahtumia varten ?
KimmoK: minä varojen puolesta just ja just tampereelle pääsisin. Meillä melkein sama pulma.

 

Anu Seilonen
Tiistaina, 19. elokuuta, 2003 - klo 11.03:   
JPQ: Heurekan vuokra kaikkineen Saku 2001:tä varten oli kahdeksan kilomarkan luokkaa. Silloinhan meillä oli käytössä kaikki kerhotilat, aula sekä auditorio laitteineen.

 

JPQ
Tiistaina, 19. elokuuta, 2003 - klo 14.45:   
Anu Seilonen: Eipä ole paha summa. Siis periaatteessa eli en tiedä miten tiukkaa yhdistykselle teki.

 

Jon
Tiistaina, 19. elokuuta, 2003 - klo 16.57:   
No kyllä tuo tarpeeksi isolta summalta kuulostaa, jos aatellaan että jäsenmaksu ois vaikka 80mk ja sen maksais noin 100 henkeä, niin nippa nappa saisi tilan vuokralle.

 

Janne
Tiistaina, 19. elokuuta, 2003 - klo 17.33:   
Jon: Tällaisen matematiikan kanssahan se yhdistys saa puljata... Onneksi ei ole henkilöstökuluja. :-)

 

Anu Seilonen
Tiistaina, 19. elokuuta, 2003 - klo 17.42:   
Se oli TODELLA iso summa yhdistykselle. Rahaa kerättiin kaksi vuotta Saku 99:stä lähtien, eikä olisi riittänytkään, ellei ensimmäinen Oulussa pidetty vuosikokous olisi tuottanut niin paljon jäsenmaksuja ja rompunmyyntituloja kuin se lopulta tuotti. Voisi tavallaan sanoa, että oululaiset pelastivat tuolloin yhdistyksen budjetin maksamalla niin innokkaasti jäsenmaksut kokouksessa. :) (Vuosikokous tuotti yhtä paljon jäsenmaksuja kuin koko Saku 2001... Suhteuttakaapa se kävijämääriin.)

Huomatkaa myös, että tuossa ovat vain ns. viralliset kulut eli tila-, laite- ja henkilöstövuokrat. Se mitä kukin omalla panoksellaan järjestelytiimissä teki, ei ole rahalla mitattavissa. Monet laittoivat paljon omistaan ja koko sakki painoi hartiavoimin töitä.

 

JPQ
Tiistaina, 19. elokuuta, 2003 - klo 21.15:   
Kaikki mahdolliset & mahdottomat: se on mullekin iso summa.
Anu Seilonen: tosiaan sekin vielä plus jotkut taisivat amigoitaan tuote esittelyyn lainata. Ainakin AmigaOS3.5/3.9:sin ajoon ?

 

Anu Seilonen
Tiistaina, 19. elokuuta, 2003 - klo 22.03:   
JPQ: Kaikki esittelykoneet Michael Battilanan omaa läppäriä lukuunottamatta olivat järjestelytiimin omia koneita.

 

JPQ
Keskiviikkona, 20. elokuuta, 2003 - klo 1.47:   
Anu: niinpä. Mistäs yht. äkkiä niitä olisi noin vain tupsahtanut. Entäs jos olisikin niin niiden vuokra ?

 

itix
Torstaina, 21. elokuuta, 2003 - klo 1.21:   
Jyväskylähän olisi mahtava paikka vuosikokoukselle.

 

JPQ
Torstaina, 21. elokuuta, 2003 - klo 2.18:   
itix: no kivan lähellä ainakin suhteessa ouluun.:)

 

miksuh
Torstaina, 21. elokuuta, 2003 - klo 19.23:   
Niin siitä Espoon paikasta, mistä puhuin. En ole ehtiny sielä käydä hintoja jne kyselemässä, mutta tossa on pieni kartta siitä missäpäin se ainakin on:

http://koti.welho.com/ahovilai/sijainti.htm

Tossa ei siis ole nyt tarkotus mainostaa tota ihme meijerirokkia :) Sattu vaan silmiin selkeä kartta sopivasti.

Eli sijainti ei sikäli ole vaikee, että just kehä-iii esim menee aika läheltä. Kuten näkyy Lepppävaaran läpi menee junarata, Turuntietä menee dösiä ja laaksolahteen/lähderantaan myös ihan hyvin. Kehä-III:a pitkin pääsee Helsingistä, Espoosta ja Vantaalta. Kuvan oikeassa yläreunassa meneekin Espoon ja Vantaan kaupunginraja, myyrmäki esim on aika lähellä.

Tietty köh toi olis kotiinpäin vetämistä ku mä asun tossakohtaa missä lukee lähderanta :)

 

srela
Torstaina, 21. elokuuta, 2003 - klo 21.26:   
Lettihän se järjesti SAKU-tasavuosijuhlatkin, kokeilkaapas kysäistä siltä että ottaisiko se Riihimäelle, rautateiden risteyskohtaan, säädettäväkseen pullakahveja vastaan SAKU-vuosikokouksenkin :-P

Itse kun en miekkosta sattuneesta syystä pääse nyt lähiaikoina tavoittamaan :-(

 

Anu Seilonen
Torstaina, 21. elokuuta, 2003 - klo 22.31:   
Riihimäen upseerikerhosta on ollut puhetta... ;)

 

JPQ
Torstaina, 21. elokuuta, 2003 - klo 23.51:   
srela: kylläpäs sitä yrittään.
Anu: täysin vitsinäkö ? jos ei niin hyi hyi teitä...

 

srela
Perjantaina, 22. elokuuta, 2003 - klo 10.28:   
@Anu

Siellä on kyllä todella halpaa järjestää kaikenlaisia kekkereitä, etenkin jos järjestäjä on kerhon jäsen. :-)

 

Anu Seilonen
Sunnuntaina, 24. elokuuta, 2003 - klo 4.16:   
JPQ: Yhdistyksellä, saati sitten minulla tässä "virallisessa" yhdistyksen monitoimihärpätinominaisuudessani (tavatkaapa siitä), ei ole tapana vitsailla yhdistyksen asioista. (Tai no, huumorillahan se pitää ottaa, että 10 vuotta tuli täyteen, vaikka sitä ei moni olisi ehkä alun alkaen ja/tai viime vuosina odottanut... ;) Kun yhdistyksen asioista puhutaan, pidämme sitä linjaa, ettemme höpötä huhuja, vaan pyrimme pysymään faktoissa.

Eli ihan oikeasti, Riihimäki näyttäisi tällä hetkellä todennäköiseltä vuosikokouspaikalta. Olemme tosin oppineet viime vuosina jo varautumaan siihen meteoriittitodennäköisyyteen (©fleecy), joten jos Riihimäki ei jostain syystä toteudu, Oulu lienee sijaintimme jälleen. Ellei joku ryhmä rämä järjestä yllätystä muualle.

 

JPQ
Sunnuntaina, 24. elokuuta, 2003 - klo 5.29:   
Anu: uskoinkin niin koska olet ollut aina aika asiallinen. Minä luulen että vuosikokous suunnitelma estyy kun aluuelta löytyy dinosaurus pesue.:) Eli tuo meteori juttu tuntuu minusta hyvin epäuskottavalta siitä oli pakko vitsailla.

 

miksuh
Sunnuntaina, 24. elokuuta, 2003 - klo 14.13:   
Riihimäki olis aikas hyvä, sinne mullakin olis varaa lähteä :) Eli kannatan ehdotusta :) Lisäksi sinne ei ajelis paikallisjunalla kovinkaan kauan. Eli joo eiihimäki saa mun ääneni :)

Ja olisha se "siistiä" päästä käymään uposeerikerholla :D

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: