AGDB:n ylläpitäjän haastattelu Juhla-...

Saku-foorumi » Interaktiivinen Saku » Viestit 2003 » AGDB:n ylläpitäjän haastattelu Juhla-SAKU:un? « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Seppo
Maanantaina, 12. toukokuuta, 2003 - klo 10.32:   
Nyt olisi mahdollista saada haastattelu herralta nimeltä Angus Manwaring - mies ylläpitää netissä sangen suosittuja Amiga Games DataBase- sivuja osoitteessa:

http://www.angusm.demon.co.uk/AGDB/AGDB.html

Olisko tälle kiinnostusta, voisin saada tämän tehtyä tuohon juhla-SAKU:un...?

 

Janne
Maanantaina, 12. toukokuuta, 2003 - klo 10.49:   
Seppo: Minua ainakin kiinnostaa. :)

 

Jon
Maanantaina, 12. toukokuuta, 2003 - klo 14.40:   
Seppo: miksi edes kysyt? -) Kirjoita :)

 

JPQ
Maanantaina, 12. toukokuuta, 2003 - klo 16.57:   
Seppo: ei pidä kysellä typeriä. Vaan tehdä juttu koska sakufoormilla ei ole kaikki paikalla kuitenkaan jotka sakua lukee.
PS. Aika hyvin että kaikki kolme vastaajaa alkaa J kirjaimella. Emmekä ole sama henkilö.:)

 

allu
Maanantaina, 12. toukokuuta, 2003 - klo 18.14:   
Ai, ei se ollutkaan Amiga Gnu DebugBugger... :)

 

Seppo
Maanantaina, 12. toukokuuta, 2003 - klo 23.47:   
Jon: Pitäähän sitä kartoittaa kiinnostus ennenkuin alkaa urakkaan - pelkästään hyvien kysymysten laatiminen on hikistä hommaa :)
JPQ: Sori - minulla on vain tällainen paha tapa kysellä ja varmistaa asioita :)

Täytyypä pistää homma pyörimään - ompahan tekemistä kun odottelen herrojen pelilistoja :)

 

JPQ
Tiistaina, 13. toukokuuta, 2003 - klo 0.44:   
Seppo: tosi paha tapa kyllähän mullakin on vähän sama tapa. Ja eihän kysyminen haittaa mutta kivempi on pullea saku.
Mun peli listani voi kestää siinä aikamoinen miettiminen ja toiseksi kun en paljon mitään pelaile lähinnä freewarea.:)

 

tomppa
Tiistaina, 13. toukokuuta, 2003 - klo 9.32:   
Amigan freeware peleistä olisi muuten hauska saada jotain listaa. Ei nyt välttämättä tuohon juttuun, siinä lienee työtä muutenkin, mutta noin yleensä. Itse en oikein ole selvillä mitä hyviä ja minkätyyppisiä niitä nykyään on. Aminettiä tulee kyllä joskus vaskoolattua, mutta se on vähän satunnaista.

 

Janne
Keskiviikkona, 14. toukokuuta, 2003 - klo 9.20:   
tomppa: Hyvä idea.

Ylläpidin Sakussa aikoinaan Halpoja ja ilmaisia -PD-pelipalstaa (ks. esim. Saku #14). Ehkä joku haluaisi startata perinnettä uudestaan?

 

Seppo
Lauantaina, 24. toukokuuta, 2003 - klo 0.04:   
No niin, Angusin haastattelu on sitten suomennosta vaille valmis ja sain bonukseksi hankittua kuvan miehestä lehteen :)

 

Anu Seilonen
Lauantaina, 24. toukokuuta, 2003 - klo 3.48:   
Seppo: Tuskin jaksan odottaa. Hieno juttu!

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: