Epäpätevä moderaattori?

Saku-foorumi » Interaktiivinen Saku » Viestit 2002 » Epäpätevä moderaattori? « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Lauri Kärpijoki
Keskiviikkona, 18. joulukuuta, 2002 - klo 9.08:   
Joku moderaattoreista poistelee viestejäni ilman hyvää syytä. Esimerkiksi Tori-palstan sekalaisissa ilmoituksissa ollut threadi TAC-2:n saatavuudesta oli deletoitu, samoin vastausviestejäni Pelit-alueella.

Tuskin on tarkoituksenmukaista, että käyttäjä joutuu vaihtamaan nimeään viestien saamiseksi keskustelualueille. Vai mitä mieltä olette?

 

Nakkel
Keskiviikkona, 18. joulukuuta, 2002 - klo 10.05:   
Ehkei ihan oikea paikka tälle otsikolle. :)

Mutta joo, olen kans huomannut että (omia) viestejä katoilee kummallisesti.

Mahtaako olla moderaatio puuhastelua vai pelkästään ötököitä järjestelmässä?

 

jPV
Keskiviikkona, 18. joulukuuta, 2002 - klo 13.57:   
Minä en ole huomannu, että viestejä olisi kadonnut. Toisinaan moderaattorit siirtävät viestikokonaisuuksia uuden otsikon alle mikäli threadi on harhautunut kovin otsikosta... ettei olisi tällaisia tapauksia? Yleisesti ottaen viestien moderoiminen on hyvin vähäistä täällä ja moderaattorit kyllä sallivat melko vapaasti kaikenlaista.

 

Nakkel
Keskiviikkona, 18. joulukuuta, 2002 - klo 14.31:   
Nooh, mun kohdalla kyseessä saattaapi olla se että mun kommentit/vastaukset ei ehkä oo siitä selkeemmästä päästä ja ei aina osu edes aiheeseen kunnolla. :)

Sellasen käytännön voisi ottaa kyllä että moderoinneista ilmotettais, vaikkapa lyhyt syy poistetun viestin paikalla.

Tämänkin aiheen voisi moderoida muualle täältä Amiga-pelit osaston alta.

 

Anu Seilonen
Keskiviikkona, 25. joulukuuta, 2002 - klo 14.38:   
Siirretty Classic Amiga -peleistä Interaktiiviseen Sakuun ja suljettu - aiheesta on täällä toinenkin, pidempi ketju.

-Thoriel