Tuletko Sakuun?

Saku-foorumi » Interaktiivinen Saku » Viestit 2002 » Saku 2001 -palaute » Tuletko Sakuun? « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Janne Sirén
Perjantaina, 22. kesäkuuta, 2001 - klo 18.10:   
Olisi mukava kuulla ajatuksia näistä: Mikä saa juuri sinut tulemaan Saku 2001:n tai olemaan tulematta? Oletko tulossa vai etkö vielä tiedä? Mistä mieluiten kuulisit tapahtumasta, mikä tietoväline on tavoittanut sinut aikaisempien tapahtumien osalta entä mikä nyt?

 

Kimmo Kannala
Perjantaina, 22. kesäkuuta, 2001 - klo 18.35:   
Amiga happeningejä on sen verran harvoin että sen takia on pikku pakko tulla.... ;)

Nythän on toivottavasti paljon uuttakin nähtävää.

Olisi hienoa jos saisitte paikanpäälle Gary:n Fleecy:n tai Bill McEvenin... koetan saada töistä pari kommarin veistäjää paikanpäälle...

 

Tatu Tamminen
Sunnuntaina, 24. kesäkuuta, 2001 - klo 12.50:   
Olis kiva kun sais vaikka Jyväskylään jonkun tapahtuman. Se olis melkeinpä Suomen keskellä. =) Heureka kun tahtoo olla aika etelässä.. Tosin kyllä mä koitan päästä, mutta oon varmaankin intissä sillon. :(

 

Janne Sirén
Sunnuntaina, 24. kesäkuuta, 2001 - klo 19.54:   
Tapahtuma on lauantaina 1.9. Kannattaa pistää loma-anomukset ajoissa vetämään jos gines uhkaa. :-)

Keskellä Suomea olemisessa on se ongelma, että vaikka siten ehkä olisi lähempänä maantieteellisesti "kaikkia", ei loppujenlopuksi olisi välttämättä lähempänä enemmistöä tai parhaita kulkuyhteyksiä.

 

Jontsa
Maanantaina, 25. kesäkuuta, 2001 - klo 8.27:   
Mulla tulee matkaa Sakuun aika reilusti, joten se on paras syy jättää tulematta. Mutta nyt on ollut juttua, että yritettäisiin serkun kanssa päästä käymään. Olisi hienoa nähdä muita Amigisteja ja se olisi eka Amiga-tapahtuma ainakin minulle.

Hieno olisi myös jos tosiaan paikalla olisi vielä jotain "uutta ja ihmeellistä" esittelyssä.

Nyt paras Saku2001 informaatio lähde on ollut tietenkin Saku foorumi. Mutta kyllä se tieto viime vuosinakin on perille tullut.

 

Jani Kuituniemi
Maanantaina, 25. kesäkuuta, 2001 - klo 10.10:   
1. En ole koskaan ollut moisessa, joten hinku on kova :)

2. Suomessa kun ei ole tälläisiä Amiga tapahtumia kuin kerran vuodessa niin pitäähän siellä päästä käymään.

3. Mukava nähdä muita Amiga käyttäjiä, meitä kun on niin vähän niin ei ole oikeen ketään kenen kanssa pohtia asioita. Eihän nämä postilistat yms kuitenkaan ihan sama asia ole :)

4. Riippuen kehittelyn nopeudesta, saattaa olla jotain mielenkiintoista näytettävää teille kaikille ;)

 

Tuomas Hokka
Torstaina, 28. kesäkuuta, 2001 - klo 1.32:   
Enköhän Saku:un lähde ellei pahaa estettä tule. On tullut oltua paikan päällä aina ennenkin. Kyllähän rakkaaseen vanhaan työkaluun ja leluun liittyvät asiat yhä edelleen kiinnostavat. Maailmassa pitää olla vaihtoehtoja !!! Tapahtuman tiedotuksesta: eiköhän tieto nykyään kulje parhaiten netissä. Tuskin yhdistys haluaa mainostaa itseään sentään TV:ssä ja kaikissa Suomen paikallislehdissä. Sähköposti voisi olla myös hyvä vaihtoehto.

 

waimo
Torstaina, 28. kesäkuuta, 2001 - klo 9.29:   
Pakkohan sinne on lähteä kun Fleecykin tulee...

 

_
Torstaina, 28. kesäkuuta, 2001 - klo 11.16:   
Fleecy tuo varmaan kaikkee sälää tullessaan... :)

 

Rauli Korpi
Lauantaina, 30. kesäkuuta, 2001 - klo 15.41:   
Saku 2001 on pakko kokea paikan päällä. Amiga-harrastus on jatkunut jo yli 10 vuotta, eikä se mihinkään häviä. Edellisen Saku-tapahtuman käyneenä en jäisi pois mistään hinnasta. Fleecyn vierailu on upea extra.

Kyllä minulle Saku-aiheiset jutut välittyvät netin eri kolkista, mutta vähän enemmän mainstream-mainontaakin voisi harrastaa. Jos ei maksullista (radio, lehdet), niin sitten ainakin uutisryhmissä ja sähköpostitse.

 

J.
Perjantaina, 6. heinäkuuta, 2001 - klo 11.06:   
Itse ainakin tulen ellei satu jotain todella vakavaa estettä. Vaikka Oulusta onkin aika pitkä matka niin kyllä sen kestää. Saku on meikälle kyllä aika must, pitkän linjan Amigisti kun olen eikä suomessa muita Amiga-tapaamisia ole. Ja kahdessa aikaisemmassakin olin joten ei kahta kolmannetta.

Ja jospa rohkenisi morjenstaa Fleecyäkin, Petron kanssa en rohjennut porista kun se oli siellä yhdessä...

 

Juha-Pekka Kuusela
Maanantaina, 16. heinäkuuta, 2001 - klo 17.50:   
Tulisin mielelläni mutten pääse.Budjetti EI riitä.

 

Mika Hanhijärvi
Maanantaina, 16. heinäkuuta, 2001 - klo 23.58:   
Kyllä tarkoitus olisi tulla Sakuun. itselläni edes tuo
matka sinne ei ole ongelma, koska täältä Espoosta nyt ei hirveän kauan
Tikkurilaan junalla mene :) Viimeksi en valitettavasti pässyt Sakuun,
eli tälläkertaa tekee kyllä mieli sinne. Näitä Amigatapahtumia on sen
verran harvoin suomessa, että en halua mistään hinnasta tuota missata
tälläkin kertaa. Yleensäkin on kiva nähdä pitkästä aikaa
muitakin Amigan käyttäjiä, siis ihan livenä eikä vain IRC:ssä jne :)
Ja nyt kun tuo Fleecykin tulee Sakuun, niin pakkohan se on paikalle
tulla :)

 

Markku Heikkinen
Tiistaina, 17. heinäkuuta, 2001 - klo 14.35:   
Kyllä, olen vakavasti harkinnut tulemista.
Kuusamosta kun lähtee tulemaan niin ainoa järkevä vaihtoehto viikonloppu reissun tekemiseksi on lentokone ja lentäminen tunnetusti ei ole ilmaista, mutta kova olisi halu päästä paikalle.
Pitäisköhän jättää pari seuraavaa baarireissua väliin, säästökuurille siis *hmmm, joo*

 

RPM
Keskiviikkona, 18. heinäkuuta, 2001 - klo 14.32:   
Eihän tuollaista syntymäpäivälahjaa voi olla käyttämättä

 

Jon
Torstaina, 19. heinäkuuta, 2001 - klo 11.50:   
Tulen, Oulusta tai matkan varrelta :) Mikäli ei tule mitään kriittistä muuttotapahtumaa yms. samalle päivälle.

Edellisinä vuosina on rahanpuute estänyt matkan vaikka aina olisin halunnut tulla :I

Jos Oulusta lähtee porukkaa yhteisellä kyytillä niin ehkä sitten sillä, tai junalla.

 

JPQ
Tiistaina, 14. elokuuta, 2001 - klo 13.55:   
Täältä taidetaan tulla sittenkin.Jos Mitään outoa ei pääse tapahtumaan.

 

Pasi Maahi
Tiistaina, 14. elokuuta, 2001 - klo 23.44:   
Amigaa en ole omistanut kahdeksaan vuoteen, mutta viimeiset kolme vuotta olen seurannut uutisia ja toivonut parasta. SAKUn jäsenksikin liityin kannatusmielessä :-)

Amiga edustaa minulle tällä hetkellä mukavia pelimuistoja (käytetty A500 taas tulossa pöydälle :-)), SAKU2001:sen toivon näyttävän minulle missä nyt mennään, ja kannattaako Amigaa odottaa, koneen tai käyttiksen muodossa.

Siksi Saku 2001.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: