Grunch

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2013 » Grunch « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

vesku
Käyttäjätunnus: vesku

Rekisteröity: 4-2010
Tiistaina, 2. heinäkuuta, 2013 - klo 19.25:   
En nähnyt täällä lankaa tästä, joten:


Kokeilin Grunchia (http://www.geit.de/eng_grunch.html), mutta jäi epäselväksi, että mistä tähän kaivaisi pakettilähdettä. (Jokin databasehan tässä tarvitaan.) Joku tietävämpi voisi auttaa, kun mistään ei näy löytyvän infoa.

 

Hooligan/DCS
Käyttäjätunnus: hooligan

Rekisteröity: 10-2009
Torstaina, 4. heinäkuuta, 2013 - klo 13.49:   
Kun Grunchin asentaa niin se samalla asentuu tietokannatkin eikä sinun näinollen tarvitse niitä erikseen metsästellä. Sen pitäisi toimia suoraan, näin ainakin MorphOS:lla.

 

vesku
Käyttäjätunnus: vesku

Rekisteröity: 4-2010
Torstaina, 4. heinäkuuta, 2013 - klo 20.53:   
Hmm joo, olisi kait pitänyt olla vähän tarkempi aiemmin. Siis onhan siinä sellainen kynyhkö db, jossa on "muutamia" softia ja jokunen peli. (Yhteensä varmaan ~parikymmentä. Määrästä ja nimistä voin kertoa tarkemmin, kun pääsen koneen ääreen.) Grunch toimii kyllä, ja em. databasesta sain esim. BoulderDäshin asennettua niinkun pitää ja minne pitää. Katselin tekstieditorilla sitä Grunch_AmigaOS3.db:tä, niin ei sielläkään ollut minun nähdäkseni sen enempää, kuin mitä itse Grunch näyttää, joten ohjelmassa ei ole siltäkään osin vikaa.

 

jPV
Käyttäjätunnus: jpv

Rekisteröity: 6-2009
Perjantaina, 5. heinäkuuta, 2013 - klo 7.49:   
Mjoo, oisko niin, että tekijä keskittyy enemmän MorphOS-databaseen eikä muilla alustoilla ole kukaan ottanut enempää hoitaakseen... siinähän ois kyllä potentiaalia, jos joku alkais aktiivisesti päivittämään 68k-databaseakin. Ois aika hienoa, jos esim uudet demot jne tulis sinne :-)

Tosin en ole itse niin paljoa käyttänyt, että tietäisin etteikö jostain löytyisi jotain lisädatabaseja tai vastaavaa... itse oon vieläkin asennellu kaikki käsipelillä itse.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: