Amigasta sääasema?

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2010 » Amigasta sääasema? « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Tuomo Mustonen
Käyttäjätunnus: tjm

Rekisteröity: 2-2010
Torstaina, 9. joulukuuta, 2010 - klo 2.09:   
Joutilas A1200 kone. Saisiko tuosta jotenki värkättyä sääaseman joka mittailisi ulkolämpötilaa ja ehkä ilmankosteuttakin? Ja joku ohjelma joka tekisi lokia mitatuista tiedoista.
Jonkunlaista elektroniikkaa se vaatii tietysti. Kolvi pysyy kädessä, siitä ei tule ongelmaa.

Onko tietoa olisiko valmista ratkaisua?

 

jPV
Käyttäjätunnus: jpv

Rekisteröity: 6-2009
Torstaina, 9. joulukuuta, 2010 - klo 19.12:   
AmigaTemp:iä käytin itse aikoinaan. Mulla oli kaks lämpötila-anturia kiinni.. toinen tuuletusikkunasta pihalla ja toinen koneen sisällä :-)

Siitä sai kyllä dataa ulos, en vaan muista nyt käytinkö arexx-scriptiä vai jotain muuta, mutta env-muuttujaan (ja sitä kautta wb:n titlebariin), irkkiin ja webbiserverille sain siitä lämpötilat... vois joskus kaivella onko mulla säädöt vielä tallessa jossain..

 

kitaramies94
Käyttäjätunnus: kitaramies94

Rekisteröity: 10-2009
Torstaina, 9. joulukuuta, 2010 - klo 22.58:   
kaikkeen tuota Amigaa ihmiset sitten käyttääki :D

 

Juha-Pekka Kuusela
Käyttäjätunnus: jpq

Rekisteröity: 10-2009
Torstaina, 9. joulukuuta, 2010 - klo 23.56:   
kitaramies94: monia tehtäviä on joissa amiga esim. hyvä myös moni muu eli kun vaaditaan vakautta jos ohjelma tehty oikein.

 

pr1
Käyttäjätunnus: pr1

Rekisteröity: 6-2010
Lauantaina, 11. joulukuuta, 2010 - klo 1.22:   
A1200 kelpais muuhunkin, esim netistä saa säätiedot ympäri planeettaa, kaupasta parilla kympillä kunnon mittarin asiaakin varten.

 

Rakki
Käyttäjätunnus: rakki

Rekisteröity: 11-2009
Tiistaina, 14. joulukuuta, 2010 - klo 23.16:   
Tuo amintemp lienee ok tuohon tarkoitukseen. Komppaan sitä.

Offtopic: Jyväskylän vanhalla linja-autoasemalla oli aikataulujen näyttöä varten Amiga :-). Ohjelma oli kaatunut kerran ja siinä sitten pakkasessa tuijottelin sinistä Workbenchin ruutua.

Kyseinen linja-autoasema purettiin muutama vuosi sitten).

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: