3d fps

Saku-foorumi » Classic Amiga » Pelit » Viestit 2010 » 3d fps « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

kitaramies94
Käyttäjätunnus: kitaramies94

Rekisteröity: 10-2009
Perjantaina, 30. heinäkuuta, 2010 - klo 14.42:   
mitä Doomin ja Quaken kaltaisia pelejä olisi Amiga 600:lle tai 500:lle? Melkein kaikki mitä oon kattonu on AGA-versioita ja sitte yli puolet mun TOSECista on jostain syystä hävinny..

toisaalta kyllähän noita adf:iä löytyy erilläänkin..

Mutta mitä ois jotain OCS tai ECS pelejä jotka pyörivät 1 mb RAMilla

 

jakodemus
Käyttäjätunnus: jakodemus

Rekisteröity: 10-2009
Perjantaina, 30. heinäkuuta, 2010 - klo 14.51:   
Death Mask varmaan toimii, mutta pelinä se on umpisurkea, kuten suurin osa Amigan omista 3d-shootereista.

 

Juha-Pekka Kuusela
Käyttäjätunnus: jpq

Rekisteröity: 10-2009
Perjantaina, 30. heinäkuuta, 2010 - klo 14.52:   
Hired Guns on peli jota suosittelen jos hyviä pelejä hakee.

 

Juha-Pekka Kuusela
Käyttäjätunnus: jpq

Rekisteröity: 10-2009
Perjantaina, 30. heinäkuuta, 2010 - klo 15.05:   
jakodemus: osuit asian ytimeen surkeudesta no esim. nemac tykkäsin muuten mutta se ohjaus tuntuma on doomiin nähden minusta vetelä tms.

 

Ibe U
Käyttäjätunnus: ibe_u

Rekisteröity: 10-2009
Perjantaina, 30. heinäkuuta, 2010 - klo 15.35:   
Genetic species on hyvä, samoin nemac ja breathless.

Gloom ja alien breed 3D menettelevät myös, Alien Breed 3D II on ikävän paljon käyttämätöntä potenttiaalia.

Mutta alkuperäiseen kysymykseen:

Cytadela, lähes hauska, a500 pelattaessa ruutu on postimerkin kokoinen.

http://hol.abime.net/4546

Behind the iron gate

http://hol.abime.net/89

Daeth mask on ihan hauska vääntää vaikka kaverin kanssa.

http://hol.abime.net/290

 

Juha-Pekka Kuusela
Käyttäjätunnus: jpq

Rekisteröity: 10-2009
Perjantaina, 30. heinäkuuta, 2010 - klo 15.49:   
Ibe U: Genetic Species on hyvä muuten kuten nemac mutta mitä olen katsellut pelattavuus tuntuma ei mieleen graafisesti sanoisin omalla tavallaan ei niin yksivärisen tuntuisia kuin doom.

 

jPV
Käyttäjätunnus: jpv

Rekisteröity: 6-2009
Perjantaina, 30. heinäkuuta, 2010 - klo 16.38:   
Trick Or Treat :-)

http://hol.abime.net/5410

Ainoa 3D FPS, jota olen A500:lla pelannut.. muistaakseni menetteli vähän aikaa kaksinpelinä. Mutta yleisesti ottaenhan tuollaiset pelit ovat aika tuskaisia ihan highend amigoita lukuunottamatta.

 

kitaramies94
Käyttäjätunnus: kitaramies94

Rekisteröity: 10-2009
Perjantaina, 30. heinäkuuta, 2010 - klo 16.59:   
noniin kiitoksia.. Toi Hired Guns on ollut mulla jo pitkään mutten siitä loppujen lopuksi kovasti pitänyt.. voiko sitä pelata vain yhdellä hahmolla?

 

kitaramies94
Käyttäjätunnus: kitaramies94

Rekisteröity: 10-2009
Perjantaina, 30. heinäkuuta, 2010 - klo 17.15:   
toi cytadela oli aika hauska

 

Hanzu
Käyttäjätunnus: hanzu

Rekisteröity: 3-2010
Sunnuntaina, 1. elokuuta, 2010 - klo 20.51:   
Hired Guns on muistaakseni (voi olla myös että muistan väärin) sellainen että siinä tarvitaan kaikki neljä pelaajaa yksinpelissäkin. Hahmoja on vain siirreltävä vuorotellen sitä mukaa kun reitti on selvä tai jos jonkun paikallaan olevan kimppuun hyökätään. Käsittääkseni peliä ei ole mahdollista pelata läpi yhdellä hahmolla. Joskus pitää heittää robotti hahmo jonnekin vedellä täytettyyn tunneliin koska se on ainoa joka ei tarvi happea siellä. Siitä tulikin mieleeni että mulla on jossain itse kirjoittamani walktrough Hired Gunssiin mutta se on jossain muinaisessa Amiga tekstinkäsittely formaatissa ja on epävarmaa tuleeko sitä koskaan minnekään laitettua.

Alien Breed 3D 2 Killing Grounds oli joskus mielenkiintoinen, mutta nykyään mielestäni täysin vailla nostalgia arvoa ja erityistä tunnelmaa oleva peli. Sen vaikeustaso design oli mielestäni epäbalanssissa ja se oli pitkänkin pelaamisen jälkeen niin vaikea että en päässyt sitä koskaan läpi vaan myin pelin pois. Vai olikohan se niin että siinä oli useampi vaikeustaso ja en suostunut pelaamaan kuin kaikkein vaikeimmalla. Muistaakseni siinä oli yksi kohta jossa piti pomppia isossa huoneessa jossain pylväiden nokassa ja väistellä vihulaisen tulipalloja ja alla olevaa laavaa ja omat ammuksetkin loppuivat. Eikä auttanut mitään että pelasi huippu Amigalla jossa oli 3D näytönohjain.

 

JMA
Käyttäjätunnus: jma

Rekisteröity: 6-2010
Maanantaina, 2. elokuuta, 2010 - klo 9.46:   
AB3D2 oli kyllä helevatan vaikea, mutta tuli kuiten aikanaan läpi hakattua. Vaikeustasoja ei ollut kuin yksi. Tuota pylväsjuttua en kyllä jaksa muistaa. Ykkösosa oli kyllä paljon tunnelmallisempi ja muutenkin parempi. Pitäis joku päivä aloittaa uudelleenläpipeluu projekti.

 

Juha-Pekka Kuusela
Käyttäjätunnus: jpq

Rekisteröity: 10-2009
Maanantaina, 2. elokuuta, 2010 - klo 10.41:   
Hanzu: kyllä tarvitaan tai ainakin 2 hahmoa eli jos kaksi kuolee mielestäni silti läpi saatavissa.
ps. minusta nuo alien breed 3d on aika ankeitakin siis graafisesti mitä kuvia olen nähnyt no ekat 3d pelit tuppaa olemaan sellaisia amigan ekat on omalukunsa.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: