Amigalla nettiin - taas kerran

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2008 » Viestit 12/2008 asti » Amigalla nettiin - taas kerran « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Tohtori AivoTurmio
Sunnuntaina, 12. lokakuuta, 2008 - klo 22.16:   
No niin, nyt sain aikaiseksi laitettua sen Miamin koneeseeni siinä toivossa että se ratkoisi minun nettiongelmani.

Kuitenkaan ongelma ei ratkennut vieläkään.

Selkeästikin näppärämmin infoa toki Miamilla sain, kun sain nettimaskit ja ip osoitteet ihan itestään, mutta se ongelma johon aiemmin netconnectilla homma on kaatunut, on nyt sitten miamin kanssakin ihan sama ongelma.

Eli Miamikaan ei osannut itse hakea DNS tietoja.

Joten nyt sitten kaksi kysymystä.

Ensiksikin olisiko jollakulla Soneran ADSL ja Amigalla sitä kautta netissä jolloin ovisi mennä ja etsiä minulle DNS:n tiedot.

Nimi on ilmeisesti ihan dsl.inet.fi, mutta kun tarttisin myös sen numeromuotoisen IP osoitteen siihen.

ja toisekseen. Onko kellään muutoin tietoa että teenkö jotain väärin ja että mitä sitten pitäisi tehdä?

 

Jope
Maanantaina, 13. lokakuuta, 2008 - klo 15.51:   
search dsl.inet.fi
nameserver 192.89.123.231
nameserver 193.210.19.190

 

Tohtori AivoTurmio
Keskiviikkona, 15. lokakuuta, 2008 - klo 3.32:   
Kiitokset oikein paljon. Tosin en sitten näköjään tarvinnutkaan tuota, vaan lähtikin toimimaan ihan ilmankin tuota DNSää vaikka valittikin siitä maimi initissä.

Mutta seuraava jatkokysymys.

Mikäs ilmainen sähköposti on sellainen että saisi Amigalla lähetettyä attachmentteja?

Ibrowse 2.2 on käytössäni.

 

itix
Keskiviikkona, 15. lokakuuta, 2008 - klo 12.41:   
Gmail tai Yahoo

 

itix
Keskiviikkona, 15. lokakuuta, 2008 - klo 12.42:   
Ai niin, kannattaa päivittää se IBrowse 2.2 ilmaiseksi 2.4 versioon.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: