Ongelmaa

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2008 » Viestit 12/2008 asti » Ongelmaa « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Ibe U
Perjantaina, 3. lokakuuta, 2008 - klo 23.39:   
Heips

Eli mulla on 1d4 emo apollon turbo, micronic väyläkortti jossa kiinni GVP Spectrum 24 ja Delfina lite.

Hmm purin sen ja en saa käynnistymään enään. Early startup menussa kaikki toimii. (niin siis OS ään saakka)

Vituttaa :( viimeksi vastaava ongelma rakesi siirtämällä CD0 DEVS stä WBstartuppiin :(

Mulla kaks virtalähdettä jotka kummatkin todistettavasti ok ja kone ei toimi ollenkaan jos en syötö virtaa myös disketti aseman connectorin kautta :(

Emo on rikki äänet mm ei toimi :(

Vihjeitä?

 

Ibe U
Perjantaina, 3. lokakuuta, 2008 - klo 23.41:   
Pari kertaa käynnistyi ja aivan ihmeellisä ongelmia mm hiiri ja näppäimistö eivät toimineet kunnolla.

 

Ville
Lauantaina, 4. lokakuuta, 2008 - klo 1.37:   
Koitas irrottaa vaikka cd-asema kokoonpanosta.

 

Ibe U
Lauantaina, 4. lokakuuta, 2008 - klo 1.46:   
jeps tehty :( aika kokenut classic ongelman ratkoja oon :(

Oma veikkaus olisi että tuo emo on nyt sitten oikeesti rikki :( varmaan toimii -äänet mutta ei laajennustenkanssa. pitäisi saada lisää virtaa emolle johonkin kohtaan X

 

Ibe U
Lauantaina, 4. lokakuuta, 2008 - klo 1.48:   
siis äänet eivät ole toimineet 5 vuoteen. 1d4 emoa jos jollain? edullisesti?

 

Ibe U
Lauantaina, 4. lokakuuta, 2008 - klo 1.55:   
toi apollo tkekee omat haasteensa :( en ole saannut sitä toimimaan minkään (mitäänelon merkkiä) muun kuin tuon 1d4 emon kanssa ja sekin vain 3.0 rommeila. 3.1 rommeilla ei mitään eloa, ne voi silti ladata remapollolla, joten oon saannut 3,5/9 ossät toimimaan .

Mut apollo on nopee :)

3.0 romminen kanssa on toiminut kaikkien mahdollisten zorro korttien kanssa

 

Ibe U
Lauantaina, 4. lokakuuta, 2008 - klo 1.58:   
Mun pitäis tehdää lattia remppa, aattelin tehdä ssitä myös amiga rempan, eli luottoon mukaan sam flex

 

Frn
Lauantaina, 4. lokakuuta, 2008 - klo 2.13:   
Kuulostaa siltä, että jotkut jännitteet eivät mene väyläkortilta emolle. Tämä tuntui olevan Micronikien "tyyppivika". Liikuttele virtaliitintä tai purista virtapinnejä parempaan kontaktiin. Mittaa jännitteet emolta.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: