Samsungin cdrw-asema Amigassa

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2008 » Viestit 05-06/2008 » Samsungin cdrw-asema Amigassa « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

macce2
Keskiviikkona, 18. kesäkuuta, 2008 - klo 22.54:   
Kellään kokemuksia moisesta ?
Eli mitenkähän mahtaa tuollainen olla
tuettu ajurien ym osalta ..?
Ai niin, kyseessä on tietenkin ihan
tavallinen ide-liitäntäinen..
-Ajattelin hyödyntää sitä Amiga 4000:ssani.
Mahtaako poltto-hommat jäädä haaveeksi,
vai onko mitään toivoa ?

 

Jani Kuituniemi
Torstaina, 19. kesäkuuta, 2008 - klo 11.18:   
Ainakin minulla parikin erilaista CD-R ja CD-RW asemaa ovat toimineet ihan mutkattomasti ilman sen kummempia ajureita. Tuo sisäinen IDE on kyllä sen verran hidas, jopa 060:lla, että olen itse suosinut varmuudeksi levy imagesta polttoa.

 

jPV
Torstaina, 19. kesäkuuta, 2008 - klo 16.48:   
Mullakin useimmat asemat ollu käytössä ihan yleisellä ajurilla. Eiköhän vähänkään uudempien pitäis toimia sillä, ettei tarvi erillistä merkkikohtaista ajuria enää.

Uudemmissa asemissa on sitten myös noita burnproof-tekniikoita, että ei sinällään mene poltto pilalle Amigan vakio-ide:llä kituutettaessakaan. Mitä nyt voi vähän hidasta olla. SCSI:a suosittelen jos sujuvaa polttoa haluaa.

Nykyisin on halavalla noita Samsungin, LG:n jne DVD-kirjoittavia. Eiköhän sellasetkin parin kympin vehkeet pitäis toimia Amigassakin :). Ainakin MakeCD:llä ja FryingPan:lla toimi kumpikin merkki Pegasoksessa.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: