SIMM muistin testaus Oulussa

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2008 » Viestit 06/2008 asti » SIMM muistin testaus Oulussa « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Tero S.
Keskiviikkona, 19. maaliskuuta, 2008 - klo 15.47:   
Tarvisin hieman apua yhden SIMM -kamman testauksessa. Kyseessä on 64 MB SIMM, joka ei jostain syystä pelitä MkIV Blizzardin turboni kanssa. Muistin pitäisi olla toimiva, joten tarvisin vähän referenssiä.

Muistin ollessa paikallaan kone ei ole paria poikkeusta lukuunottamatta buutannut. Kerran normaalisti ja kerran gurun kanssa. Yleensä A1200:ni on jäänyt vilkuttamaan power lediä. Parilla kertaa ruutu on välähtänyt keltaisena CPU errorin merkiksi. Olen kokeillut kovalevyä lukuunottamatta kytkeä muut lisälaitteet irti tuloksetta. Minulla on kaksi A500 hakkurimallin virtalähdettä. Kummallakaan ei toimi.

Minulla oon myös 32 MB kampa, jollaa turbo ja kone käynnistyvät normaalisti.

Jos jollakulla on ideoita tai voisi tarjota mahdollisuuden kokeilla tuota muistia, niin olisin kiitollinen.

 

Ville Haapanen
Torstaina, 20. maaliskuuta, 2008 - klo 10.52:   
Aiheen vierustaa sivutaan ehkä, mutta minulta löytyy 2 kpl 64 megan SIMMit käyttämättä jääneenä. Myyn hintaan 10€/kpl.

 

Ville Haapanen
Torstaina, 20. maaliskuuta, 2008 - klo 10.52:   
Testattu BPPC:ssä ja toimivat.

 

Tero S.
Torstaina, 20. maaliskuuta, 2008 - klo 12.07:   
Laiitoin mailia.

 

Tero S.
Lauantaina, 22. maaliskuuta, 2008 - klo 19.52:   
Vielä olisi tarvis päästä testaamaan tuota yhtä kampaa.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: