Hyvää jolua

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2007 » Viestit 12/2007 » Hyvää jolua « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

The Thing ent. neuvokaas
Lauantaina, 22. joulukuuta, 2007 - klo 2.47:   
Joulu keskeyttää ainakin meikäläisellä hieman harrastusta kun joutuu käymään siellä sun täällä sukuloimassa jne., mutta välipäivinä olen tiukasti tietenkin Amigan parissa(mikäli töiltä edin). Viimepäiviä harrastusta onkin haitannut työkiireet.

Lämpimin kokemus vuosien takaa viimeksi olikin Future Wars, jota tuli töiden jälkeen pelattua liiankin kauan yöhön toissapäivänä. Peli oli jo silloin -89 aika ärsyttävä, koska oli aika vaikea(seikkailupeli, jossa pystyi liiankin helposti kuolla).

Se missä olin paras oli ehdottomasti The great Giana Sisters-peli, sillä läpäisin sen yhdellä elämällä läpi kertahaitolla. Sitä taitoa muutamille esitinkin ja olivat ihmeissään. Se vaati kuitenkin opettelua, opettelua .....Olin siinä täysin suvereeni. Pitäsiköhän kokeilla osaisinko vielä ??

Hyvää joulua!

 

Jarmo Piippo
Lauantaina, 22. joulukuuta, 2007 - klo 13.17:   
Kivaa joulua kaikille! (Ja pelatkaas se sitten yhdellä elämällä läpi!-)

 

C64
Sunnuntaina, 23. joulukuuta, 2007 - klo 23.24:   
Jouluja kaikille tässä se menee odotellessa Joulupukin pakettia --->Amigakit A1200 on postin kuljetuksella tulossa :)

 

JPQ
Maanantaina, 24. joulukuuta, 2007 - klo 2.18:   
hyvää joulua ihan u kirjaimen kanssa.:)
C64: jaaha.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: