MiamiDX startuppiin

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2007 » Viestit 12/2007 » MiamiDX startuppiin « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Tero S.
Lauantaina, 8. joulukuuta, 2007 - klo 10.46:   
Minulla on tuo MiamiDX tällä hetkellä siten, että pinon joutuu polkaisemaan käsin käyntiin. Minkäslainen rivi startup-sequenceen pitäisi laittaa, jotta se käynnistyisi aina bootin yhteydessä? Jonkinlaisen init -rivin Miami on sinne jo laittanutkin mutta tuo taitaa ymmärtääkseni vain käskyttää verkkokorttia.

 

itix
Lauantaina, 8. joulukuuta, 2007 - klo 12.15:   
Helpommalla pääset kun raahaat Miamin kuvakkeen WBStartup-hakemistoon.

 

Tero S.
Sunnuntaina, 9. joulukuuta, 2007 - klo 18.32:   
Tuo raahaus toimi osittain. Miamin käyttöliittymä kyllä avautuu mutta yhteyden joutuu luomaan käsin. Tahtotila olisi, että pino käynnistyy ja luo yhteyden automaattisesti taustalle.

 

jPV
Sunnuntaina, 9. joulukuuta, 2007 - klo 19.22:   
Enpä ole tuota Miamia niin paljoa käytelly, mutta äkkiseltään testattuna tämä näyttää toimivan ainakin:

Miamin prefseistä valitaan haluttu interface ja klikataan "edit", jonka jälkeen "Events..." ja Start/Auto-online kohtaan ruksi. Asetusten talletus ja sen jälkeen lisätään user-startup:iin Miamin assignin jälkeen rivi: run >NIL Miami:MiamiDX NOGUI

Buutin jälkeen netti on päällä eikä mitään ylimääräisiä aukeile screenille.

Itse olen hukannut miamin ikonin, joten en tiedä saisko myös tooltypeistä määriteltyä miten se aukeaa jne... mutta toi em. tapa nyt ainakin toimii :)

 

jPV
Sunnuntaina, 9. joulukuuta, 2007 - klo 19.28:   
Korjaus, kun jäi jostain syystä kaksoispiste pois tuolta nillistä:

run >NIL: Miami:MiamiDX NOGUI

 

Tero S.
Maanantaina, 10. joulukuuta, 2007 - klo 8.26:   
Kiitos! Noilla vinkeillä lähti toimimaan.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: