ParM:in konffausta (Joku muu tarpeese...

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2007 » Viestit 09/2007 asti » ParM:in konffausta (Joku muu tarpeeseen käypä ratkaisukin käy) « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Krisse
Sunnuntaina, 19. elokuuta, 2007 - klo 2.27:   
Ajattelin värkkäillä sellasen systeemin millä saa pikaisesti valittua .adf tiedoston ja sen sitten kirjoitettua korpulle tolla adf2disk -ohjelmalla. Ennästään tuttu softa on tuo ParM jolla saa tehtyä kaikenlaisia valikoita näppärästi, joten sitä rupesin tutkimaan mutta nyt alkaa olla jo hieman kuuma.

Mitään selväsanaista dokumentaatiota en paketista (http://aminet.net/util/wb/ParM_V6.02.lha) onnistu löytämään, mutta esimerkkiconfigista löytyy rivi jota olen koettanut tulkata mutta en siinä millään onnistu. Rivi kuuluu seuraavasti:

ITEM "wDH2: ADD ?" RUN Set Lib `RequestFile Libs:Compressors TITLE "Choose compress library" ACCEPTPATTERN "xpk????.library"`;Set Lib `BaseName $Lib`;Set Lib `Echo "$Lib" FIRST 4 LEN 4`;WB:Tools/DiskExpander DEVICE wDH2 COMPRESSOR $Lib BLOCK 32

(Eli tossa tehdään valikkoon toiminto 'wDH2: ADD ?' jonka jälkeen valitaan sopivista .library tiedostoista haluttu jonka jälkeen sille suoritetaan komento DiskExpander (kait..?))

Tossa rivissä kun on nuo REQUEST FILE ja ACCEPTPATTERN, niin siitä mä olen päätellyt että toi voisi olla soveltuva esimerkki tähä mun tapaukseen. Muita tohon suuntaan viittaavia rivejä ei löyty. Eli mä olen koettanut saada tosta esimerkistä värkättyä sellaista että se antaa valita #?.adf tiedoston polusta asema:dir/subdir/ ja sen jälkeen sitten komento c:adf2disk [valittu tiedosto]

Mutta mä en kyllä onnistu tossa, en sitten kirveelläkään. Näinollen en panisi pahakseni jos jollain olisi heittää toimiva rivi tähän mun tarkoitukseen tai vaihtoehtoisesti jotain muuta yksinkertaista ratkaisua tohon tarkoitukseen.

Koko esimerkkiconfigi on nähtävissä tuolla -> http://www.76s.net/external/ParM.cfg

 

Jarmo Piippo
Sunnuntaina, 19. elokuuta, 2007 - klo 11.45:   
Minulla on DirOpuksessa adf- ja dms-tiedostojen purku korpulle kaksoisklikkaamalla niitä, purku rad:- tai ram:-levylle lisätoimintonappina, ja valikkotoimintona on asemassa olevan levykkeen luku adf-tiedostoksi.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: