Guru Magazine

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2007 » Viestit 03/2007 » Guru Magazine « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Toni
Lauantaina, 17. maaliskuuta, 2007 - klo 23.07:   
Moni saattaa muistaa Guru Magazine diskettilehden. Tuli tälläinen mieleen, kun luin vanhoja C-lehtiä. Onko näitä jossain liikenteessä? Jos emulaattorilla .adhd muodossa katselisi. Pari lehteä on itsellä levyillä, mutta ei jaksa kasata konetta.

Eikös tässä tullut jokin käpä, muistelin kaverin menneen pitkin seiniä, kun maksetut lehdet jäivät saamatta.

 

jes
Sunnuntaina, 18. maaliskuuta, 2007 - klo 11.06:   
Aikas nopeasti sen lehden teko loppui, itsekin sain yhdet korput tilattua ennenkuin toiminta hiipui. Sinänsä mielenkiintoinen ohjelmapläjäys l. jos näitä liikkuu netissä, niin voisi hakea. :)

 

jPV
Sunnuntaina, 18. maaliskuuta, 2007 - klo 13.48:   
Hmm.. ihan kuin oisin joskus tehnyt dms:t mulla olleista Guru Magazineistä, mutta en nyt äkkiseltään löydä minne ne olisin laittanut "talteen" :). Näyttäis tossa yhdessä diskettilaatikossa olevan numerot 1-5/92... en muista onko niitä enempää ilmestynyt ja oisko mulla jossain mahdollisesti lisääkin..

 

jPV
Sunnuntaina, 18. maaliskuuta, 2007 - klo 13.57:   
Haa.. löysin ne sittenkin. Pistin tuonne. Mielenkiintoisia uutisia jne noissa.. kuten a3k:n hinnan tippuminen puoleen jostain ihan hirmusummista jne :).

 

Toni
Sunnuntaina, 18. maaliskuuta, 2007 - klo 20.21:   
jPV: Kiitos vaivannäöstä. Kolmetonnisessa oli aikoinaan ihan mukava ovh. =)

Muistin nämä, kun pelastin C-lehti kokoelmani joutumasta roskiin ja selailin eilen illalla ja muistelin vanhoja aikoja.

 

jPV
Perjantaina, 30. maaliskuuta, 2007 - klo 11.43:   
Kun tuossa huomasin, että mulla on DOpuksessa DMS->ADF menuoptio, niin vetäisin samalla noi Guru Magazinet ADF:ksikin, jos jollekin helpottaa...
Löytyy tuolta.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: