Delfina Liten liittimet

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2007 » Viestit 03/2007 » Delfina Liten liittimet « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Moderaattori
Torstaina, 8. maaliskuuta, 2007 - klo 18.19:   
Hyödyllinen keskustelu siirretty Torilta myynti-ilmoituksen poiston yhteydessä. Valitettavasti Discus sotki alkuperäiset viestit, joten seuraavassa viestissä karu kooste viestiketjusta. :)

 

Kooste keskustelusta
Torstaina, 8. maaliskuuta, 2007 - klo 18.37:   
Ibe U
Tiistai, 20. helmikuuta, 2007 - klo 21.54

Mulla on delfina lite mut ei mitään manuskan tapaista :(


Janne Peräaho
Keskiviikko, 21. helmikuuta, 2007 - klo 22.00

Ibe U: Mulla on delfina lite mut ei mitään manuskan tapaista

Minulla tuli Delfinan mukana printattu manuaali. Ei siinä ole kuin muutama sivu, mutta manuaali kuitenkin


Ibe U
Keskiviikko, 21. helmikuuta, 2007 - klo 22.35

Ois kiva tietää ihan virallisesti mitä ne liittime ovat, varsinkin cd aseman liittimen pinni järjestys, pc piuha ei suoraan käy


Janne Peräaho
Torstai, 22. helmikuuta, 2007 - klo 18.26

Manuaali kertoo seuraavaa:

CD Audio IN connector is compatible with the MPC-2 standard used in many current CD-ROM drives. The pins are:

1 Right IN
2 GND
3 GND
4 Left IN

Stereo RCA -sisääntuloja on muuten 2 eikä 3, kuten vahingossa laitoin myynti-ilmoitukseen.


JPQ
Torstai, 22. helmikuuta, 2007 - klo 22.32

Janne Peräaho: joo tuo nykyään kait yleinen malli siis ennen tosiaan oli se mitä tässä sanoin tai sanoinko.


macce2
Perjantai, 23. helmikuuta, 2007 - klo 21.50

@Janne Peräaho

Eikö tuo ks. kortti toimikin A4000:ssa ?
Jos näin on asia, ostaisin sen!
(Ei taida tulla toistaiseksi kauppoja Samin kanssa tosta CsPPC:stä .)


JPQ
Perjantai, 23. helmikuuta, 2007 - klo 23.05

macce2: pitäs mulla Micronikin väyläkortin kanssa pykisamplaus Delfina Litessä A1200sessa. ja mulla käsitys että kortti olis suuniteltu A4000 kanssa ja ohjeet lupaa A2000,A3000 siis A4000 lisäksi toki muistelen myös väyläkortin. Pykiminen tuntui hyppivän sampleja välistä.


Apache
Maanantai, 26. helmikuuta, 2007 - klo 11.16

Itelläni on ollut tuo Lite, jonka jälkeen hommasin Plussan sen ilmestyessä. Lite jää takkuilemaan sen 8-bittisen väylän takia. Muutenhan kortti on mainio. Suosittelen käyttämään korttia DMA-scsi-ohjaimen kanssa. IDE menee myös jos on jollakin erillisellä kortilla. Plain IDE:ä ei nelitonnisesta kannata käyttää..

Musiikkieditoinnissa kortti on tiukoilla sen väylän takia, mutta mutta.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: