A1200 ja WB3.1

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2006 » Viestit 09/2006 » A1200 ja WB3.1 « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

John
Perjantaina, 14. huhtikuuta, 2006 - klo 12.05:   
Ostin juuri käytetyn A1200:n mutta tietenkään
Workbenchiä ei tullut mukana. Ajattelin asentaa
kovalevyn mutta ensiksi pitäisi löytää WB 3.1.
Tietääkö joku mistä WB:n voisi saada?

 

Jani Kuituniemi
Perjantaina, 14. huhtikuuta, 2006 - klo 20.32:   
Ostamalla. WB 3.1 vaatii myös 3.1 ROM:t (tai no, toimii se 3.0:llakin, mutta virallisesti..).

 

Bud
Perjantaina, 14. huhtikuuta, 2006 - klo 20.52:   
Täältä kannattaa kysyä. http://www.gentle-eye.fi/

 

Amiga4ever
Maanantaina, 25. syyskuuta, 2006 - klo 21.41:   
tuolt vois löytyy halvemmalla ja saa ostettua erikseen, jos ei tarvii rommeja.. http://vesalia.de/

 

JPQ
Maanantaina, 25. syyskuuta, 2006 - klo 21.44:   
Tukisin kotimaista niin kauan kun sellainen kerta on tarjolla.

 

Mika
Perjantaina, 29. syyskuuta, 2006 - klo 17.21:   
Vesalia on ihan luotettava paikka tilata ja sieltä saa melkein -50% siitä mihin hintaan Gentle Eye myy. Itse tilasin Vesaliasta kaapeleita ja potkustartteja :)

 

Frn
Perjantaina, 29. syyskuuta, 2006 - klo 21.21:   
@Mika:

Ulkomaisilla foorumeilla olen kyllä nähnyt Vesalian luotettavuudesta muunkinlaisia mielipiteitä. Itse en ole saanut sieltä yksinkertaisimpaankaan kysymykseen vastausta, voin vain kuvitella, mitä tapahtuisi, jos tavara olisi virheellistä.

Gentle Eyen kanssa ei ole ikinä ollut pienintäkään ongelmaa, vaikka vuosia olen kauppaa käynyt. Boogie palvelee myös kaupanteon jälkeen.

 

araya
Perjantaina, 29. syyskuuta, 2006 - klo 22.59:   
Suosi ihmeessä kotimaista. Itse olen saanut Gentle-eye:sta pelkkää hyvää palvelua.
Jos se maksaa hieman enemmän, niin mitä sitten?

Ei se ole harrastus, eikä mikään, jos siihen ei mene kaikki rahat! =) Ei vaan...

Jos kotimaasta löytyy tällainen mahtava palvelu, niin sitä pitää myös käyttää.

 

Amiga4ever
Lauantaina, 30. syyskuuta, 2006 - klo 16.03:   
saakos gentle-eyen kautta tilattua muutakin mitä ei sivulta löydy? esim. PPC 603+ tai jonkun lisä muisti kortin A1200:seen? kylhän sitä kotimaista pitää suosia :) mut jos ei löydy, niin sit pitää hommaa jostain muualta..

 

Frn
Lauantaina, 30. syyskuuta, 2006 - klo 16.12:   
@Amiga4ever:

Kannattaa toki kysyä. Itse olen tiedustellut tavaraa, mitä ei sivuilla ole, ja yllätys yllätys on löytynyt suoraan hyllystä. Ainakin silloin tällöin taitaa olla käytettyäkin tavaraa saatavilla, sivuillahan on vain näitä uusia myyntiartikkeleita.

 

Dammu
Lauantaina, 30. syyskuuta, 2006 - klo 18.50:   
Sama kuin Frn:llä, eli ei tunnu vesaliassa olevan kiinnostusta vastata maileihin.

Kysyin kk sitten yhden harvinaisemman tuotteen hintaa jossa lukee hinnan tilalla "call", mutta ei taida tulla kauppoja kun ne ei viitsi kertoa hintaa.

 

jansa
Lauantaina, 30. syyskuuta, 2006 - klo 21.42:   
Itsekin joskus meilasin Vesaliaan eikä vastausta kuulunut. Laitoin sitten meilin uudestaan ja lisäsin sigiin linkin Sakun sivuille ja jonkun tekstin tyyliin "Sakun jäsen". Vastaus tulikin sitten melkein heti :)

 

Frn
Lauantaina, 30. syyskuuta, 2006 - klo 21.59:   
@jansa:

Hitto kun ei tajunnut tuota heti! Onhan se selvä, että vastailevat vain Sakun jäsenille.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: