A1200 ja Cybervision64

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2006 » Viestit 09/2006 asti » A1200 ja Cybervision64 « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Odysseys
Maanantaina, 9. tammikuuta, 2006 - klo 8.57:   
Perskeles kun vastustaa!

Nyt sitten tarvittais jelppinkiä sellaisessa asiassa, kuin tuon Cybervisionin ajurit!

Eli mikä pitää olla tuon asennusrompun nimi, kun en saa ajureita asennettua millään ilveellä enkä osannut katsoa installer-scriptistäkään oikeaa nimeä. Alkuperäistä romppua/levykkeitä minulla ei ole, mutta kovalevyltä löytyy paketti jossa ajurit ovat.

Olen jo kokeillut purkaa paketin ramlevylle ja asentaa sieltä ja erinäisillä assign virityksillä muuttaa laatikon nimeä, mutta ei tunnu tärppäävän. Samoin olen koettanut polttaa härpäkkeet rompulle, mutta yhtä huonolla menestyksellä. Tai noh, nyt minulla on paljon lasinalusia/varmuuskopioita...

Tai jos joku voisi vaihtoehtoisesti kopioida minulle tuon rompun(?), korvausta vastaan tottakai. Ei kai se nyt _niin_ laitonta enää tässä tapauksessa ole?

Asialla ei olisi muuten niin kiirettä, mutta kun tuo pahuksen littu pyörittää tuossa wökän päällä ilmoitusta että "input mode is not supported" ja se ärsyttää. Ilmeisesti screenmodea pitäisi päästä jollain rukkaamaan, mutta 3.9:n työkaluilla se ei onnistu.. :-/

Vaihtoehtoisesti olisin valmis ostamaan jonkin _vanhan_ multisyncin, jolla Amigan näyttötilat näkyisivät.

 

Jope
Maanantaina, 9. tammikuuta, 2006 - klo 14.10:   
http://www.ggsdata.se/php/search.php?search=cyber

Boogielta en löytänyt, kandee kysyä.

 

Odysseys
Keskiviikkona, 11. tammikuuta, 2006 - klo 8.45:   
Kiitos linkistä. Hintakaan ei ole paha. :-)

 

jPV
Keskiviikkona, 11. tammikuuta, 2006 - klo 13.16:   
Ihan varmistukseksi vain, että kai sulla on sitten ZorroIII-väylä a1200:ssa, kun muistaakseni tuo CV64 ei toimi ZorroII:ssa. CV64/3D taasen toimii kummassakin...

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: