Kirjoittaja |
Viesti |
pup1981
| Maanantaina, 2. tammikuuta, 2006 - klo 19.10: | | ostin alkuperäisen oil imperium-pelin. ongelma on se että tässä pelissä on se kopiosuoja koodi (tässä pelissä koordinaatit) mitä se kysyy jollakin erillisellä koodi-kortilla (jota minulla ei ole) eikä manuaalissa enkä siis voi pelata peliä. jos jollakin on peli ja tietää mistä puhun niin olisin kiitollinen jos voisit auttaa.
|
Karpow
| Maanantaina, 2. tammikuuta, 2006 - klo 20.34: | | Asenna peli kiintolevylle WHDLoad-ohjelmalla (http://www.whdload.de/). Se poistaa kopiointisuojauksen ja pääset pelaamaan peliä.
|
hooligan/dcs
| Maanantaina, 2. tammikuuta, 2006 - klo 20.49: | | Eiks tollanen toiminta ole laitonta nyt :o rkp:n pojat tulee visiitille omg omg
|
Karpow
| Maanantaina, 2. tammikuuta, 2006 - klo 20.53: | | :D
|
pup1981
| Maanantaina, 2. tammikuuta, 2006 - klo 20.56: | | eikö ole muuta konstia? tuo whdload tuntuu olevan niin monimutkaista. olen näissä tietokone-jutuissa ihan lasten kengissä. toki jos joku jaksaa selittää minulle kuin kuusivuotiaalle kädestä pitäen askel askeleelta tuo whdload-hommelin niin sekin kävisi. tahtoo pelata oil imperiumia!
|
| Tiistaina, 3. tammikuuta, 2006 - klo 20.34: | | Hommaat sen WHDLoad-paketin ja asennat sen koneellesi mukana tulevalla installerilla. Sitten imuat sen Imperium-asennuspaketin ja asennat pelin paketin mukana tulevalla installerilla. Helppoa kuin mikä mutta lukaise hieman niitä WHDLoad-docseja niin kässäät asian aika pian.
|
Jupp3
| Keskiviikkona, 4. tammikuuta, 2006 - klo 15.41: | | Tässä siis tehtiin (näköjään) sellainen oletus, että sinulla on koneessasi kovalevy (kai nyt sen sentään tiedät? ) Jos ei ole, niin voinet unohtaa whdloadin (tai asentaa ram-levylle, jos muistia on paljon) Taitaa whdload vaatia myös uudemman kickstartin... Auttaisi varmaan, jos kertoisit sen, millainen amiga käytössäsi on.
|
| Torstaina, 5. tammikuuta, 2006 - klo 6.16: | | Joo kai sulla kovis löytyy koneesta? Jos ei niin hommaa ihmeessä niin pääset helpommalla.
|