Näytön tilojen säätäminen...

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2005 » Viestit 09/2005 asti » Näytön tilojen säätäminen « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Ibe U
Keskiviikkona, 29. kesäkuuta, 2005 - klo 19.09:   
Omaa laiskuutta, sori mutta miten saan säädettyä näytön tilat inhimillisiksi nyt 30 ja 50 mhz, kyse on siis cybergraphiksista ja sen säädöistä.

 

Jani Kuituniemi
Keskiviikkona, 29. kesäkuuta, 2005 - klo 19.28:   
MonEd:iä minä olen käyttänyt valmiiden näyttötilojen muokkaamiseen ja tehnyt uusia. Toimii hyvin.

 

Jupp3
Keskiviikkona, 29. kesäkuuta, 2005 - klo 21.21:   
Olikos Cybergraphicsissa ModeEdit -niminen ohjelma? (MorphOSissa sellainen on ainakin "integroitu" system prefsiin)

Pitkä aika siitä, kun olen viimeksi joutunut säätämään näyttötiloja Classic Amigalla...

 

JPQ
Keskiviikkona, 29. kesäkuuta, 2005 - klo 21.50:   
Jupp3: CGXMode ainakin on (Prefs hakemistossa) jollei muisti ihan pätki. ja pitkä aika siitä kun näyttö tiloja olen muutenkaan säätänyt.

 

Jani Kuituniemi
Keskiviikkona, 29. kesäkuuta, 2005 - klo 22.14:   
Tuo CGXMode on myös ihan hyvä vaihtoehto.

 

itix
Torstaina, 30. kesäkuuta, 2005 - klo 0.17:   
CGX:ssä näyttötiloja säädetään tuolla CGXModella. MonEdiin ei kannata turvautua sillä tuosta CGXModesta saa tehtyä kaiken tarvittavan. Useimmiten kannattaa valita joku valmis moodi listasta ja virittää se omalle koneelle sopivaksi. Sync lenghtillä voi hienosäätää.

Hmm, mulla taitaa olla CGXModePPC jossain vanhan Amiga-levyn kätköissä vielä...

 

Ibe U
Lauantaina, 23. heinäkuuta, 2005 - klo 19.53:   
Ei onnistu näytön tilojen säätö cgxmodella, tarkennuksena siis ei lämmitä mieltä jos saa nostettua 50 mhz:sta 50.5 mhz:taan.

Jos palaisin P96 käyttäjäksi niin miten se onnistuu mitä kaikkea pitää poistaa??CGX:ssä ei ole uninstall scriptiä?

Tämän mukaa pitäisi olla aivan mahdollista saada asian mukaiset näyttötilat käytän 16bit 800 x 600

http://www.amiga-hardware.com/showhardware.cgi?HARDID=451

MonEd kaataa koneen heti

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: