Nightlong - kokemuksia?

Saku-foorumi » Classic Amiga » Pelit » Viestit 2005 » Nightlong - kokemuksia? « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Mikko Koivunalho
Torstaina, 19. toukokuuta, 2005 - klo 19.41:   
Onkohan kenelläkään mitään kokemuksia tästä Team17:n alunperin tekemästä ja Clickboomin Amigalle kääntämästä isosta pelistä?

 

jPV
Torstaina, 19. toukokuuta, 2005 - klo 21.25:   
Mukava pelihän se. Potkua vaatii koneelta.. 060 ja nopsa graffakortti vähintään. Jonkin matkaa olen pelaillu, mutta sitten jäi jumiin. Pitäis jatkaa jonain päivänä. Parhaimpiin seikkailupeleihin Amigalla varmaan lukeutuu. Graafisesti hienoimpia, jollei sitten arvosta enemmän perinteistä käsin nyplättyä pikselöintiä.

 

jPV
Torstaina, 19. toukokuuta, 2005 - klo 21.27:   
Toimii muuten myös MOS:lla... melkein. Päähenkilön liikkuminen bugittaa vähän graafisesti, mutta eipä se pelaamista näytä estävän.

 

Mikko Koivunalho
Torstaina, 19. toukokuuta, 2005 - klo 22.39:   
Eli eikun katsomaan, mistä sitä enää saisi ostettua. Kyllä Amigalle pelejä aina välillä ilmestyy mutta jakelukanavat usein tökkivät. Huono se on Aquakin saatavuus, vaikka sitäkin olen odottanut Suomeen.

 

Frn
Torstaina, 19. toukokuuta, 2005 - klo 23.55:   
jPV: Mites se MOS:lla saa toimimaan? Itellä ei oikein onnistunut, tosin en mitään säätänytkään.

Team17 on muuten vain julkaisija, tekijä on italialainen Trecision.

Hyvä peli on, pelasin joskus 060:lla läpi vaikka tökkihän se aika paljon. Ehdottomasti yksi parhaista seikkailupeleistä Amigalle.

 

jPV
Perjantaina, 20. toukokuuta, 2005 - klo 11.49:   
Frn: mulla näyttää olevan käytössä versio 1.2 ja 68k exe. Ei kai siinä mitään ihmeempää säätöä ollu. PPC-versiota en omista, joten tiedä toimisiko se.

En muista tuottiko vanhemmat versiot ongelmia vai ei. Vois testata joskus...

 

Frn
Perjantaina, 20. toukokuuta, 2005 - klo 16.50:   
jPV: Mulla toi versio valittaa rtg-kirjastoista (No appropriate screen modes available). Joskus taisin kyllä kokeilla tuohon jotain, oisko ollu rtgmaster tjsp. Oletkohan asentanut jonkin rtg-härvelin?

 

Ibe U
Perjantaina, 20. toukokuuta, 2005 - klo 21.41:   
PPC version saa ladattua clickboom sivuilta, osoite ei ole tallessa mutta löytynee amigaworld.net foorumilta hakusanoilla quake clickboom

 

Frn
Perjantaina, 20. toukokuuta, 2005 - klo 23.57:   
Ibe U: Kiitti vinkistä, oma olikin jossain jemmassa, enkä muista mikä versio se oli. Hassua, että on jaossa, joskus tuosta piti maksaakin joku pieni summa.

 

itix
Lauantaina, 21. toukokuuta, 2005 - klo 2.01:   
Hmm... Nightlong taitaa vaatia jonkun tietyn näyttötilan. Ehkä kenties joku 15bit tila? Little endian? Big endian? 24bit? 32bit?

 

jPV
Lauantaina, 21. toukokuuta, 2005 - klo 10.03:   
640x480x15bit muistaakseni. Kannattaa tarkistaa, että sellainen mode löytyy. Ja RTGMasteria se käyttää (toimii tällä kertaa melko hyvin, kunpa joku fiksais :)).

 

jPV
Lauantaina, 21. toukokuuta, 2005 - klo 10.18:   
Mjoo... RTGMaster valittaa "No appropriate screen modes available! Have you installed the RTG libraries in LIBS:rtg?" kun yrittää käynnistää 68k versioista 1.0:n tai 1.1:n. Saman tekee myös 1.2:n PPC versiolla. Eli 1.2 68k on ainoa, joka suostuu täällä toimimaan.

Version stringit ovat noissa sitten miten sattuu. Toi 1.2 68k antaa vastaukseksi 1.1 ja noi 1.2 PPC-versiot antaa 1.0. Toimiva 68k-versio on 325800 tavun kokoinen.

 

Frn
Maanantaina, 23. toukokuuta, 2005 - klo 2.44:   
jPV: Joo, samat havainnot tuosta käynnistymisestä. Voodoo3:lla löytyy tuo tila 16bit, joten olen kokeillut sitä. Intro toimii, mutta peli jämähtää heti alkuunsa (hiiri kuollut, äänet kuuluu, animaatio toimii joskus).

 

sloxa
Maanantaina, 23. toukokuuta, 2005 - klo 17.41:   
A1200 bppc mediator ja voodoo3 toimi hienosti kunnes
mediator kärähti!!
hyvin pyöri bppc240mhz 128ram.
tosi hyvä peli!!!! :)

 

jPV
Maanantaina, 23. toukokuuta, 2005 - klo 18.58:   
Frn: jaa'a.. mulla on Radeon 9200se, jos se vaikuttaa jotenkin. RTGMasterin versionkin varmaan vois tarkastaa, mutta mulla ei oo Pegasos tässä käsillä nyt... tän a1200:n libsissä näyttää olevan 42.0, saattaa olla sama Peggylläkin.

 

Frn
Tiistaina, 24. toukokuuta, 2005 - klo 13.52:   
jPV: näyttää olevan v42.0 mullakin, aminetista.

Tuli mieleen, että installeri ei tainnut oikein toimia loppuun asti, joten kopioin loput käsin. Pitääköhän tehdä muuta kun kopioida libs:rtgmaster.library ja libs:rtg/rtgCGX.library?

 

jPV
Keskiviikkona, 25. toukokuuta, 2005 - klo 14.26:   
Eipä kai.. 42.0 se oli Pegasoksellakin...
Kai ton rtgextra.librarynkin vois laittaa, mikä sitten lieneekin. Ja ei ne muutkaan rtg/ hakemistossa olevat haittaa, mutta ei nyt pitäis olla vaadittujakaan.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: